Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Do działu strategii należącej do Dentsu Aegis Netowrk Polska agencji Isobar dołączyła Agnieszka

Gozdek. Jako Brand Strategy Director będzie zajmowała się tworzeniem strategii marek,

marketingowych i zintegrowanej komunikacji dla lokalnych i regionalnych klientów agencji.

Gozdek będzie wspierać zespół strategiczny Isobar Polska.

– Dołączenie do zespołu tak wszechstronnego stratega jakim jest Agnieszka niezwykle mnie cieszy. Od

kilku lat sukcesywnie rozwijamy nasze kompetencje strategiczne, a Aga wnosi do naszego zespołu

dogłębną znajomość rynku, a także niezwykle unikatowe doświadczenie. Jej dotychczasowe projekty

świadczą o tym, że bez problemu odnajdzie się w wyznawanej przez Isobar filozofii „Ideas without

limits”. To będzie dobra współpraca – mówi Patryk Grzeszczuk, Strategy Director w Dentsu Aegis

Network Polska.

Agnieszka ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania strategii marek i strategii

marketingowych. Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku jako

Strategy and Brand Planning Director odpowiadała za  tworzenie strategii na rzecz lokalnych i

regionalnych klientów agencji.

Agnieszka zdobywała doświadczenie pracując w Millward Brown, a także w Leo Burnett i D’Arcy.

Przez dziesięć lat była partnerem i doradcą strategicznym w zakresie zarządzania marką i strategii

marketingowej w Stratosfera Added Value. W portfolio na pracę dla klientów takich jak Danone,

L’Oreal, IKEA, Grupa ING, AVON, T-Mobile, Play, GSK, Nestlé czy Unilever. Laureatka Effie za

wprowadzenie na rynek marki Play.

[podobne_isobar]

czytaj:   Akcja charytatywna Każdy pluszak to historia