Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Yippee ki yay, czyli ambient ze Szklaną Pułapką

Dom mediowy Vizeum oraz agencja komunikacji OOH Posterscope zaplanowały i realizują kampanię promującą film „Szklana pułapka 5”, którego dystrybutorem jest Imperial Cinepix.

 

MU__1619

MU__1634

Między 9 a 15 lutego w różnych miejscach Warszawy pojawia się przyciągający uwagę, rozbity samochód Johna McClane’a, głównego bohatera serii. Działaniom ambientowym towarzyszą, trwające od 21.01 do 24.02 działania w TV i outdoorze. Kampania w telewizji  obejmuje sponsoring i emisję spotów w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kampania OOH z kolei wykorzystuje nośniki typu backlight w 8 największych polskich miastach oraz nośniki w warszawskim metrze.

W najnowszej odsłonie „Szklanej pułapki”, John McClane jedzie do Rosji, gdzie wspólnie z synem agentem CIA, starają się zapobiec kradzieży broni nuklearnej przez grupę terrorystów. Film wchodzi na ekrany kin 14 lutego.