Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Arena Media dla Grupy Topex

Arena Media podpisała umowę z Grupą Topex – właścicielem polskich marek narzędzi ręcznych i elektronarzędzi. Umowa obejmuje działania mediowe dla marek TOPEX, NEO i GRAPHITE.

Logo Arena Media

Grupa Topex to 7 własnych marek z ofertą blisko 5 000 produktów, które dzięki szerokiej dystrybucji można znaleźć w 40 krajach na całym świecie. W związku z rebrandingiem, obejmującym zmianę identyfikacji wizualnej marki firmowej i marek produktowych, firma zdecydowała się podjąć działania reklamowe, które zaplanuje dom mediowy Arena Media.

Arena Media to dom mediowy oferujący kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Firma swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2010 roku. Domem mediowym zarządza Małgorzata Węgierek – od prawie 20 lat związana z branżą mediową. Arena Media jest częścią międzynarodowej grupy Havas Media, założonej w 1990 roku. Polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata.

Do firm, które zaufały Arena Media Polska należą m.in.: AXA, Oriflame, Polska Organizacja Turystyczna, Ubisoft, Krajowa Izba Gospodarcza Bursztynu, Best Western, CitiIndex, Kopernik, PAIZ oraz Grupa Topex.

Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej.

Więcej na www.arena-media.pl

Źródło: mat. pras.