Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Arena Media z budżetem Instytutu Żywności i Żywienia

program afiliacyjny

Dom mediowy Arena Media wygrał przetarg na przeprowadzenie kampanii promocyjnej dla Instytutu Żywności i Żywienia. Działania będą realizowane w IV kwartale roku i obejmą tylko media klasyczne.

Zakres działań domu obejmuje zaplanowanie, zakupienie i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej. Jest ona realizowana w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy w mediach off-line. Kampanię zlecił Instytut Żywności i Żywienia, w partnerskiej współpracy z Centrum Zdrowia Dziecka, Akademią Wychowania Fizycznego i Polskim Towarzystwem Diabetycznym. Do przetargu stanęło ponad 5 domów mediowych.

Arena Media to dom mediowy wchodzący w skład grupy Havas Media. Obecnie posiada swoje oddziały w dziesięciu krajach, między innymi Hiszpanii, Francji, Wielkiej Brytanii, czy Polsce, gdzie działa od końca 2010 roku. Wśród klientów pozyskanych w tym okresie znajdują się: AXA, Best Western, CityIndex, Oriflame, Polska Organizacja Turystyczna, PAIIZ, czy Ubisoft.


źródło: Arena Media