Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Atmedia Interactive partnerem sprzedaży reklam Samsung Smart TV w Polsce

program afiliacyjny

Atmedia Interactive nawiązały współpracę reklamową z Samsung Electronics – liderem rynku wśród producentów Smart TV. W ofercie brokera znalazły się formaty reklamowe dostępne w panelu startowym Smart TV.

Platformy Smart TV zdobywają coraz większą popularność zarówno wśród użytkowników, jak i reklamodawców. Samsung sprzedaje telewizory Smart TV w Polsce od 2011 roku i od tego czasu pozostaje niekwestionowanym liderem rynku.

Pod pojęciem Smart TV kryją się telewizory podłączone do internetu, z rozszerzonymi funkcjonalnościami, takimi jak dostęp do aplikacji, playerów czy portali społecznościowych. Funkcjonalności Smart TV mogą być wbudowane w telewizor lub dostępne dzięki urządzeniom marki Samsung: odtwarzaczom blu-ray oraz kinom domowym z odtwarzaczem blu-ray.

Według danych Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. z jego platformy korzysta już ponad 0,5 mln użytkowników miesięcznie, którzy tylko w lutym br. kliknęli w ikony aplikacji Smart TV prawie 9 mln razy.

Formatem reklamowym oferowanym w Smart TV jest banner dający szerokie możliwości interakcji – od przeniesienia do dedykowanej mikrostrony po odtworzenie spotu reklamowego.

Jakiekolwiek relacje z dostawcami treści oraz współpraca związana z banerem promocyjnym w Samsung Smart TV będą wciąż zarządzane bezpośrednio przez Samsung Electronics.

W portfolio Atmedia Interactive, poza Samsungiem, znajdują się także aplikacje dostępne poprzez telewizory podłączone do internetu takie jak: Polvod, Iplex.pl, StrefaVOD, generujące łącznie miesięcznie 280 tysięcy odtworzeń filmów.

– Wierzymy, że możliwość dotarcia do konsumentów za pośrednictwem lidera rynkowego jakim jest Samsung Smart TV oraz za pomocą odtwarzaczy Blu-ray ma istotną i unikalną wartość dla reklamodawców. Cieszymy się ze współpracy z Atmediami, które jako ważny partner będą „ewangelizować” rynek nową możliwością reklamową – powiedział Daniel Park, Senior Vice President, Samsung Electronics, Media Solution Center.

– Samsung jest niekwestionowanym liderem dynamicznie rosnącego rynku Smart TV. Telewizory Smart TV Samsung idealnie wpisują się w potrzeby nowoczesnego widza, który chce oglądać programy, filmy i seriale niezależnie od ramówki. Cieszymy się, że to Atmedia zostały wybrane jako przedstawiciel producenta w Polsce – mówi Sylwia Chada, Interactive Director w Atmediach.

źródło: mat. pras.