w ,

Atmedia reklamuje pakiety demograficzne

W prasie i internecie rusza kampania reklamowa Atmedia, domu sprzedaży mediów tematycznych. Promuje m.in. Atwomen, Atmen, Atkids, Atyoung i Atmothers, czyli pakiety demograficzne z tegorocznej oferty spółki.

Atmedia reklamuje pakiety demograficzne
Atmedia. Pl

 

Bohaterami reklam są pakiety demograficzne spółki – Atwomen, Atmen, Atkids, Atyoung, Atmothers i Atbusiness oraz internetowy pakiet wideo – @VOD. Gwarantują one dotarcie do ściśle sprecyzowanych grup odbiorców (kobiet, dzieci, matek, mężczyzn, etc.), którzy oglądają kanały tematyczne z portfolio biura lub korzystają z serwisów wideo obsługiwanych przez Atmedia.

Atmedia reklamuje pakiety demograficzne
Atmedia. Pl

– W reklamach prezentujemy siłę naszej oferty w dotarciu do najważniejszych dla reklamodawców grup celowych. Podkreślamy szerokie możliwości targetowania i siłę nabywczą widzów telewizji tematycznych zgrupowanych w pakietach spółki – mówi Katarzyna Wasiluk, zastępca dyrektora marketingu Atmediów. Reklamy odsyłają na dedykowane pakietom strony internetowe. Można je obejrzeć pod adresem www.pakiety.atmedia.pl.

Atmedia reklamuje pakiety demograficzne
Atmedia. Pl

Kreację do kampanii przygotowała agencja Walk Creative wybrana w drodze przeglądu ofert. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Atmedia.

Przypomnijmy, że Atmedia pracują obecnie dla 61 stacji telewizyjnych oraz 43 witryn internetowych, w tym – 21 serwisów z reklamą wideo.

źródło: atmedia.pl

Joanna gajewska

Joanna Gajewska nowym managerem ds. marketingu w Money.pl

Mobilny boom – obiecujące perspektywy marketingowe w europie środkowo-wschodniej

Mobilny boom – obiecujące perspektywy marketingowe w Europie Środkowo-Wschodniej