Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Awanse w 24/7PR

Agata Zeman, Aneta Zabiegała i Augustyn Lauks awansowali w strukturach agencji 24/7PR. Zeman objęła stanowisko Client Service Directora, Zabiegała – Senior Account Managera, a Lauks – Account Managera. Zmiany są związane z rozwojem agencji oraz usystematyzowaniem nowej struktury firmy.24/7PR admonkey– Awanse naszych pracowników są dla nas prawdziwym powodem do radości. Nie ma większej satysfakcji dla pracodawcy niż to, gdy pracownicy rozwijają się i osiągają kolejne sukcesy. W 24/7PR działamy w myśl strategii “grow within the company”, a takie zmiany są tylko potwierdzeniem jej skuteczności – mówi Dorota Zmarzlak, prezes agencji 24/7PR.

 

a-zeman admonkeyDo obowiązków Agaty Zeman jako Client Service Directora należy obecnie koordynacja pracy zespołów dla wszystkich klientów agencji, nadzór nad tworzeniem strategii działań PR, kontrola jakości oraz ewaluacja efektów pracy. Wcześniej, jako Senior Account Manager, Zeman prowadziła wraz z zespołem projekty m.in. dla Procter and Gamble w kategoriach male grooming, fabric and home care oraz beauty. Realizowała ponadto projekty dla: Danone Nations Cup, Dukan Diet, Mattel Polska, Sony Computer Entertainment, Intercontinental Hotels, Rochstar, European Development Days 2011, Geox, Eltel Networks czy UEFA Events. Z agencją związana jest od 2010 roku. Wcześniej Zeman pracowała Ministerstwie Sportu i Turystyki, TVN CNBC oraz Komisji Europejskiej w Brukseli (DG Enterprise & Industry).

 

a-zabiegala admonkeyAneta Zabiegała, jako Senior Account Manager odpowiada za koordynację pracy kilkuosobowego zespołu, w ramach którego obsługiwane są marki z portfolio Procter & Gamble (m.in. Gillette Venus, Lenor, Ambi Pur, Vizir) oraz projekty realizowane dla firmy BOSCH. Ponadto Zabiegała odpowiada za koordynację autorskiego programu edukacyjnego agencji 24/7PR – PR Start – w ramach którego organizowany jest cykl bezpłatnych szkoleń dla studentów i osób chcących zdobyć wiedzę oraz rozpocząć swoją karierę w public relations. Z agencją 24/7PR związana jest od 2009 roku. W tym czasie pracowała dla takich, klientów, jak m.in. Danone, Mattel Polska, Sony Computer Entertainment, McDonald’s, Geox oraz LOTTE Wedel.

 

a-lauks admonkeyAugustyn Lauks, jako Account Manager odpowiada za koordynację i kompleksową realizację projektów dla takich klientów, jak Procter & Gamble, Grupa Żywiec oraz Deezer. Lauks posiada kilkuletnie doświadczenie PR, które zdobywał pracując wcześniej dla takich firm, jak McDonald’s, First Data, Sony Computer Entertainment i LOTTE Wedel. Z 24/7 PR związany jest od 2010 roku.


 

Źródło: mat. pras.