Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Bardzo mi Milko od Publicis

Rozpoczęła się zrealizowana przez agencję Publicis kampania jogurtów pitnych marki Milko, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej „MLEKPOL” w Grajewie.

Obecna kampania ma na celu zaproszenie konsumentów do czerpania przyjemności z letnich, owocowych smaków: moreli, truskawki, wiśni, żurawiny i czerwonej pomarańczy. W ramach zaplanowanych działań w największych miastach Polski na billboardach i citylightach pojawią się plakaty adresowane do młodych ludzi korzystających z lata w mieście, cieszących się życiem i doceniających nawet drobne przyjemności, jakie ono przynosi. To pierwsza kampania dla marki Milko stworzona przez Publicis.

Lato to czas, w którym na różne sposoby możemy korzystać z owocowego urodzaju – jednym z nich jest właśnie sięgnięcie po orzeźwiające jogurty Milko, które, dzięki wygodnemu opakowaniu z nakrętką, spożywać można zarówno w domu, jak i w plenerze Lato to również czas aktywnego wypoczynku i zabawy. Dlatego też przygotowane kreacje mają radosny, wakacyjny styl. Opracowany layout odznacza się lekkością i subtelnością, a warstwa tekstowa – dowcipnym podejściem do tematu.

Zaproponowana gra słowna ma angażować konsumentów, którzy z zestawionych ze sobą polskich i angielskich wyrażeń mogą odgadywać zaszyfrowane słowa – nazwy owoców będących smakami jogurtów Milko. Całej kampanii towarzyszy proste, lecz budzące wiele pozytywnych emocji hasło „Bardzo mi Milko!” – odzwierciedla ono radość z życia, przebojowość i otwartość.


źródło: publicis.pl