Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Bezpieczne w każdej pozycji. Łaciate w nowym opakowaniu.

Łaciate czują się bezpiecznie w każdej pozycji. Beztrosko uprawiają jogę, wykonując najtrudniejsze ćwiczenia. Stanie na głowie lub relaks na gałęzi drzewa to dla nich mleko powszednie. Zupełnie jak nowe kartonowe opakowanie Łaciatego z bezpiecznym zamknięciem, które po otwarciu można przechowywać w dowolnej pozycji bez ryzyka wylania mleka.

Taki jest przekaz kampanii zrealizowanej przez Publicis dla marki „Łaciate”, należącej do Spółdzielni Mleczarskiej „MLEKPOL”. Działania komunikacyjne są realizowane na billboardach, w prasie, telewizji oraz kinie. To pierwsza kampania dla tej marki stworzona przez Publicis.

Nowe opakowanie mleka „Łaciate” typu TBA Edge jest smuklejsze i bardziej poręczne. Karton wygodnie trzyma się w dłoni, a kwadratowa podstawa ułatwia przechowywanie oszczędzając miejsce w lodówce. Innowacyjnym rozwiązaniem jest duże otwarcie, umieszczone pod optymalnym kątem, dzięki któremu mleko można precyzyjnie nalewać.
Ponadto nowe kartonowane opakowanie posiada dwustopniowe zamknięcie, gwarantujące, że nikt wcześniej nie otwierał produktu.


Przygotowana przez Publicis komunikacja jest realizowana trzystopniowo. Z początkiem maja na ulicach pojawiły się billboardy, przedstawiające krowy w nietypowych pozycjach. Od dziś w stacjach telewizyjnych, takich
jak: TVP, Polsat czy TVN można oglądać spot, wyjaśniający dziwne zachowanie krów i zwracający uwagę na unikatowe walory użytkowe nowego opakowania „Łaciatego”. Na czerwiec planowana jest kampania prasowa.