w , ,

Biały szum w nowej reklamie prasowej IKEA

Ikea reklama biały szum

Każdy, kto ma (miał) małe dzieci wie ile zaangażowania wymaga ich wieczorne usypianie. Niektórzy potrafią jeździć z dzieckiem autem przez 2 godziny, inni preferują metodę „owijania”, kolejni „na pieluszkę”. Znaną metodą jest też szum. A dzieciom może szumieć: suszarką, odkurzaczem czy szumisiem…

Badania pokazują, że biały szum (taki o określonej częstotliwości)  wpływa na człowieka (nie tylko małego) relaksująco i kojąco. Tę wiedzę postanowiła wykorzystać IKEA, która w nowej reklamie prasowej przedstawia urządzenie, które relaksuje i usypia.

Agencja Memac Ogilvy Dubai wymyśliła nowatorską reklamę, która ukazała się na okładce kwietniowego numeru magazynu „Good” w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Agencja nazywa to „najbardziej usypiającą reklamą w historii”.

Marka tłumaczy to w ten sposób:

After conducting research on sleep behaviour in the UAE*, we found that “About nine in ten people in the UAE are not getting the ideal eight hours of sleep a night”.

In order to help those who struggle to get a good night’s sleep, we created SÖMNIG. A print ad designed to do exactly what our range of beds and mattresses do – give you a great night’s sleep. Simply remove the ad from the magazine, switch on, and place next to bed. When activated, the ad emits a white noise frequency, which has been proven to aid sleep. SÖMNIG also features an aromatic lavender port and was printed using lavender infused ink – a scent that’s known to help relax muscles and lower heart rate.

 

Jeśli nie jest Wam dane zdobyć egzemplarz tego magazynu zachęcamy do obejrzenia tego filmu, który powstał z okazji Dnia Snu 🙂

 

Przypominamy:

IKEA: olej tę reklamę

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Mcdonald’s polska z kanałem hr na instagramie

McDonald’s Polska z kanałem HR na Instagramie

Książkowy zestaw ratunkowy

Książkowy Zestaw Ratunkowy