Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Brand Support wprowadza na rynek adidas Team Five

Agencja Brand Support realizuje zintegrowany projekt komunikacji marketingowej dla specjalnej edycji kosmetyków marki adidas Team Five. Strategia launchu serii Team Five łączy działania offline z online i koncentruje się głównie na realizacji celów sprzedażowych. Twarzą kampanii jest legendarny piłkarz Zinedine Zidane.

adidas_kampania admonkey

 

Kampania wprowadzająca adidas Team Five ruszyła w połowie lutego 2013 r. Oprócz celów sprzedażowych, ma za zadanie promować w Polsce popularną na świecie odmianę futbolu five-a-side. Działania wokół projektu obejmują: opracowanie strategii wprowadzenia nowej linii Team Five w oparciu o konkurs konsumencki, przygotowanie mechanizmu wsparcia w miejscach sprzedaży, projekt i wdrożenie aplikacji konkursowej na serwisie www.adidas-team-five.com zintegrowanej z serwisem globalnym adidas Bodycare, organizację i obsługę konkursu.

Kluczowym elementem kampanii jest konkurs konsumencki, w którym uczestnicy – tak jak w prawdziwej grze five-a-side – kompletują 5-osobową drużynę i walczą o wspólny VIP-owski wyjazd do założonego przez Zinedine Zidane’a sportowego Centrum Z5 we Francji oraz o spotkanie z legendarnym Zizu. Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie kolorystyki koszulek adidas, które staną się oficjalnym strojem polskiej reprezentacji Team Five. Zwycięską drużynę wybiorą: dziennikarz sportowy Marcin Rosłoń, piłkarz Legii Warszawa Dominik Furman i profesjonalni football freestylerzy – Michał Bober i Mateusz Odrzygóźdź.

Konkurs potrwa 10 tygodni. Międzynarodowy turniej five-a-side, na który pojadą zwycięzcy konkursu, odbędzie się w dniach 15-16.06.2013 w centrum Z5 w Les Mille obok Marsylii.

Za obsługę marki adidas w Brand Support odpowiedzialna jest Karolina Ostrowska. Autorem strategii wprowadzającej serię Team Five jest Jarek Goławski, kreację przygotował zespół: Aleksandra Janowska-Wojtulewicz, Agnieszka Kaczor i Natalia Sperkowska.

Źródło: mat. pras.