Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Cały ekosystem marketingowy podczas adUniverse 2014

Już 28 stycznia 2014 r. NoNoobs.pl zaprasza na pierwszą edycję konferencji – adUniverse 2014. adUniverse to wydarzenie poświęcone interaktywnej reklamie w formule
konferencyjno-targowej. Tworzymy unikalną przestrzeń wymiany pomysłów, prezentacji usług i produktów związanych z reklamą interaktywną. Dostarczamy aktualnej wiedzy o rynku reklamy popartej wiarygodnymi danymi firm badawczych oraz opiniami ekspertów. Zmiany na rynku jakie obserwujemy od kilku lat, pojawienie się nowych narzędzi emisji, zakupu, targetowania reklam, nowych kanałów emisji, wymaga od graczy rynkowych coraz szybszego adaptowania nowych trendów i wykorzystania specjalistycznej wiedzy rynkowej, pozwalającej zdobywać przewagę nad konkurencją. Coraz częściej bowiem o efektywności działań marketingowych zadecyduje unikalne połączenie wielu czynników, dla których wspólnym mianownikiem będzie zaawansowana technologia.

Naszą ambicją jest kompleksowe zaprezentowanie ekosystemu marketingowego, który funkcjonuje w Polsce – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl. – Obecnie nie sposób sprawnie poruszać się na rynku reklamy online bez wiedzy i umiejętności wykorzystania różnorodnych danych (Big Data Management) i platform agregujących te dane (Data Management Platform), zautomatyzowanych metod zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych przez giełdy reklamowe (AdExchanges) działające w modelu aukcyjnym (RTB). Zestaw niezbędnych narzędzi, technik każdego marketera z roku na rok coraz bardziej się komplikuje a technologia zaczyna odgrywać coraz większą rolę, wiedza na temat dostępnych rozwiązań staje się kluczowa. Podczas konferencji chcemy zderzyć świat dostawców rozwiązań ze światem marketerów, którzy z takich rozwiązań korzystają. Będziemy gościć kilkudziesięciu dostawców oraz ponad 300 uczestników! – dodaje Agnieszka Świtkowska.

adUniverse to wydarzenie poświęconej reklamie interaktywnej, gdzie miejsce na prezentację usług i narzędzi będą mieli najważniejsi gracze na polskim rynku, dostawcy technologii targetowania reklam, zaawansowanych silników rekomendacyjnych, systemów marketing automation oraz email marketingu, platform zakupu i sprzedaży powierzchni reklamowych, przedstawiciele domów mediowych, sieci reklamowych, agencji interaktywnych.

Gościem specjalnym adUniverse 2014 będzie Mike Berry z Econsultancy i Chartered Institute of Marketing and Institute of Direct Marketing – mówi Dariusz
Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl – Mike to charyzmatyczny mówca, marketer, praktyk, który z reklamą interaktywną ma styczność praktycznie od samego początku. Prezentacja, którą przedstawi Mike to swoisty „big picture” rewolucji, która właśnie odbywa się na naszych oczach w cyfrowym marketingu. Razem z Adexonem i Adamem
Dybą przygotowaliśmy również specjalną mapkę dostępnego ekosystemu marketingowego z podziałem na konkretne typy rozwiązań takich jak DPS, Adexchanges czy Data Supliers
– dodaje Dariusz Sokołowski.

W Polsce, mimo spowolnienia gospodarczego, branża reklamy online odnotowuje coraz lepsze wyniki, a dom mediowy Starlink w I połowie 2013 r. jedynie w internecie
zaobserwował wzrost przychodów o 7,8 proc. Szacunki te dowodzą, że interaktywne kanały komunikacji marketingowej, zgodnie ze światowymi trendami, w Polsce także będą zyskiwać na znaczeniu i budżety marketingowe przeznaczane na reklamę interaktywną z roku na rok będą coraz większe. Warto już teraz dowiedzieć się czym wkrótce będzie żył świat reklamy interaktywnej i jakie technologie są dostępne na polskim rynku.

W konferencji wezmą udział:

  • CMO, brand managerowie, account managerowie z branż online i offline
  • wydawcy oraz właściciele serwisów online
  • przedstawiciele agencji interaktywnych, domów mediowych, sieci reklamowych
  • pracownicy działów sprzedaży online w wydawnictwach
  • mediaplanerzy
  • dyrektorzy marketingu i sprzedaży
  • kadra odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej
  • specjaliści ds. wsparcia sprzedaży
  • przedstawiciele branży ecommerce i retail odpowiedzialni za rozwój biznesu
  • osoby zajmujące kluczowe stanowiska w działach sprzedaży, marketingu, promocji
  • właściciele, dyrektorzy, menedżerowie sklepów internetowych oraz tradycyjnych
  • kadra zarządzająca firm działających w obszarze ecommerce, socialcommerce, mobilecommerce
  • dostawcy rozwiązań i narzędzi do marketingu online
  • twórcy start-upów, młodzi przedsiębiorcy, przedstawiciele venture capital

Bilety na adUniverse 2014 oraz Program adUniverse 2014 są już dostepne!

Źródło: mat. pras.