Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Noble Concierge według ROXX Media. Case study

Portal Noble Concierge przeszedł wizerunkową i funkcjonalną przemianę za sprawą agencji reklamowej ROXX Media. Nowy wygląd i funkcjonalności mają przede wszystkim uatrakcyjnić sposób prezentacji treści, by tym samym wzmocnić prosprzedażowy charakter serwisu.

 

Nacisk położono na szybką identyfikację korzyści związanych z uczestnictwem w programie oferowanym przez bank, a także wyeksponowanie oferty partnerów. Odnośniki i ikony przenoszą bezpośrednio do działów szczególnie atrakcyjnych dla klienta, takich jak Butik czy Biuro podróży. W każdym z nich znajdują się teksty i materiały o charakterze promocyjnym, opatrzone estetycznymi zdjęciami. Wszystkie informacje z danej sekcji wyświetlają się w formie galerii, przywodzącej na myśl serwisy społecznościowe.

Dzięki wyróżnionej sekcji „Wydarzenia” strona nabrała charakteru serwisu lifestyle’owego, który ciekawie uzupełnia ofertę programu Noble Concierge.

czytaj:   Smutny autobus - Kosmos

W kreacji nowej strony przyświecała nam chęć promocji „najlepszych usług concierge w Polsce”, skupiona na przekazaniu klientom informacji w możliwie najprostszy i przejrzysty sposób – mówi Rafał Pacura z krakowskiej agencji ROXX Media, odpowiedzialnej za nowy wygląd portalu NobleConcierge.plWyeksponowane informacje o korzyściach to ukłon w stronę potencjalnych członków programu, którzy dopiero rozważają korzystanie z usług concierge, lub chcą porównać swoje przywileje z tymi, które oferuje konkurencja.

Serwis ma przede wszystkim pokazywać, co wyróżnia Noble Concierge spośród innych tego typu programów na polskim rynku. Dzięki przejrzystej budowie strony, klient może zapoznać się ofertą w ciągu jednej wizyty. Równie proste będzie wysłanie prośby o zaproszenie na event lub kupno vouchera. Z kolei „nieklienci” mogą w prosty sposób zobaczyć, co daje członkostwo w programie Noble Concierge. Wśród eksponowanych przywilejów są specjalne ceny dla członków, zamknięte eventy, możliwość zamówienia wyjazdu czy produktu, a także karty Noble Concierge ze strony www.

czytaj:   Design nowego mBanku okiem specjalistów

 

Jeśli chodzi o technologię warto zauważyć, że na wszystkich rozdzielczościach serwis wyświetla się w formie ekranu aplikacji. Część dolna to ikony i guzik „zostań klientem” , który jest widoczny w ten sposób na każdym monitorze.

– Zdjęcie w nagłówku wraz z tytułem zawsze się skaluje. Wpisy w dolnej części serwisu doładowują się podobnie jak na Facebooku – nie automatycznie, ale po kliknięciu “pokaż więcej”, przez co użytkownicy mają wrażenie “nieskończoności” usług Noble Concierge – tłumaczy Rafał Pacura.

czytaj:   Ceneo.pl po raz trzeci nagrodziło sklepy internetowe

Serwis został oparty o HTML5 przez co wyświetla się optymalnie i ładuje się szybko. W panelu administracyjnym użytkownik może w sposób dowolny aranżować szpalty dla wyświetlanych informacji w postaci bloków. Bloki mogą być pojedyncze, poziome i pionowe, a layout strony dostosowuje się do tego co wybierze klient.

Nowy wygląd strony autorstwa ROXX Media został wyróżniony przez serwis www.webdesignserved.com.