Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Co się kojarzy Polakom z Euro 2012?

Z badania zrealizowanego wspólnie przez Instytut Homo Homini i On Broad PR w styczniu tego roku wynika, że znakami firmowymi, z którymi Polacy najbardziej kojarzą reprezentację Polski są Biedronka oraz Nike. Natomiast z Euro 2012 łączą następujące marki: Adidas, Nike, Coca-cola, Warka, PKN Orlen, Orange, Biedronka i McDonald’s.

źródło: youtube.com

Jakie marki Polacy kojarzą z Euro 2012?

Dyskont „Biedronka” Polacy wskazywali jako najczęściej kojarzący im się z reprezentacją Polski. Blisko co czwarty badany skojarzył Biało-Czerwonych z siecią tych sklepów. Tu film przedstawiający reklamę Biedronki w trakcie meczu Legia – Sporting 🙂

czytaj:   Rynek reklamowy spowolnił. Branża finansowa najbardziej ograniczyła wydatki

 

 

Znaczny procent Polaków wie także, że nasi reprezentanci noszą koszulki firmy Nike. 18 proc. ankietowanych właśnie z tą firma skojarzyła orłów Franciszka Smudy. Natomiast prawie 10 proc. Polaków w ogóle nie jest w stanie skojarzyć naszej reprezentacji w piłce nożnej z żadną firmą lub znakiem firmowym.

 

 

Najczęściej wymieniane marki, z którymi kojarzymy Euro 2012 to: Adidas, Nike, Coca-cola, Warka, PKN Orlen, Orange, Biedronka i McDonald’s. O ile jednak takie marki, jak Adidas, Nike, Coca-cola, Warka czy Orange, Polacy słusznie powiązali z Euro 2012, to już np. Orlen, czy Sony, które nie prowadzi żadnych działań sponsoringowych (współpracuje ze sponsorem Orange, w którego loterii biletowej można wygrać smartfony Sony Ericsson) uplasowało się w badaniu znacznie wyżej niż Sharp – globalny sponsor UEFA Euro 2012.