Założenia, podstawy, metody tworzenia i zarządzania treścią, czyli szeroko pojęta teoria i praktyka content marketingu będą tematem najnowszych warsztatów Akademii Internet Standard zorganizowanych przy współpracy z agencją content marketingu Artivia.pl
Uczestnicy warsztatu „Zarządzanie treścią marketingową” dowiedzą się między innymi, jak rozpoznawać oczekiwania klientów oraz rynku i wykorzystywać tę wiedzę przy tworzeniu contentu, a także poznają metody optymalizacji i pomiaru skuteczności działań w tej dziedzinie. Na zajęciach pojawi się również zagadnienie wykorzystania persony w strategii marketingowej oraz sprawdzone sposoby na tworzenie angażujących treści. Warsztaty poprowadzi długoletni praktyk w tej dziedzinie – Piotr Bucki z Agencji Content Marketingu Artivia.pl. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal AdMonkey.pl.
Warsztaty skierowane są do specjalistów marketingu, brand managerów, doradców PR oraz właścicieli firm.
Warsztaty odbędą się 6 listopada tego roku w warszawskim hotelu Sound Garden przy ul. Żwirki i Wigury 18a. Wszyscy uczestnicy wydarzenia otrzymają certyfikat potwierdzający udział, a także dostęp do materiałów edukacyjnych w formie elektronicznej i tradycyjnej.
Więcej informacji można uzyskać na stronach Akademii Internet Standard.