w ,

Context is king

We współczesnym marketingu coraz bardziej liczą się okoliczności i forma w jakich przekazujemy daną informację niż sama jej treść. Temu trendowi służy głównie różnorodność kanałów komunikacji i urządzeń, które zaczynają sprawować realną władzę nad naszym życiem.

Obecnie do odbiorców trafiają precyzyjnie wybrane treści, które są wybieranie na podstawie tego, co ostatnio przeczytali, jakie strony internetowe przeglądał. Kontekst w jakim zawarty jest przekaz marketingowy jest uzależniony od zachowania danego użytkownika Internetu. Nastąpiła zdecydowana przewaga formy nad samą treścią (content is no longer a king).

Context is king
Źródło: http://www. Flickr. Com/photos/castle79/3316785500/sizes/m/in/photostream/

Skuteczny marketing internetowy opiera się na kilku zasadach. Pierwszą z nich jest znalezienie odpowiedzi na pytanie co robi użytkownik. Druga kwestia, która zwiększa skuteczność przekazu reklamowego to miejsce przekazu. W zasadzie niedługo – będzie obowiązywało jedno miejsce – przenośne urządzenia z dostępem do sieci. Jest to przyszłość wszelkich działań marketingowych.

Context is king
Http://www. Flickr. Com/photos/loungerie/4060693338/sizes/z/in/photostream/

Kontekst reklamy powinien się zmieniać w ciągu dnia – tak jak zmienia sie nasze (konsumentów i użytkowników) zachowanie. Nasze potrzeby są inne w południe i wieczorem. Przy dzieciach, w kuchni w samochodzie. Współczesny marketing musi sprostać naszym wymaganiom i dostarczać nam odpowiedni przekaz w odpowiednim miejscu i właściwej porze. Odpowiednia reklama na odpowiednią sytuację.


Policz się z rakiem w kampanii społecznej

Policz się z rakiem w kampanii społecznej

Logo pzu

Michał Łojewski o nowym logo PZU