Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Credit Agricole i 180 + JvM pomogą znaleźć pierwszą pracę

Agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT zyskała nowego klienta. Od początku czerwca, 180 rozpoczęło działania w ramach kolejnej edycji programu Credit Agricole „Świeża krew do pierwszej pracy”, który pomoże absolwentom i ambitnym studentom odnaleźć się na rynku pracy.

Założeniem projektu jest przygotowanie młodych ludzi wchodzących na rynek pracy do jak najlepszego zaprezentowania się przyszłemu pracodawcy. W ramach programu będzie można dowiedzieć się, jak profesjonalnie przygotować się i zrobić pozytywne wrażenie na pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej.

Działania zaplanowane przez 180, obejmują zarówno prowadzeniekampanii online, jak i wydarzenia organizowane na uczelniach. Kluczowym elementem projektu jest strona internetowa dopierwszejpracy.pl, na której zamieszczone zostały materiały video pokazujące najczęstsze wpadki popełniane podczas rozmów.

Na stronie programu można umówić się też z prawdziwym rekruterem, który przeprowadzi symulację rozmowy kwalifikacyjnej oraz podpowie, jak uwydatnić swoje zalety i jakich kwestii lepiej nie poruszać.

2

By dotrzeć do tych, którzy potrzebują zarówno merytorycznego, jak i praktycznego wsparcia w stawianiu pierwszych kroków na rynku pracy, kampania wykorzystuje także kanały social media. Koncept fan page’a ,,Świeża krew do pierwszej pracy” opiera się na angażujących treściach, które pomogą we wzajemnym zrozumieniu oczekiwań pracowników i kandydatów.

-Jesteśmy przekonani, że warto kontynuować rozpoczęty w ubiegłym roku projekt wsparcia osób młodych w ich pierwszych krokach na rynku pracy. Doświadczenia ubiegłorocznych inicjatyw realizowanych przez nasz bank skierowanych do grupy osób w wieku 18-27 lat podpowiadają nam, że zdecydowanie takiego wsparcia oczekują i wbrew pozorom wciąż mają go za mało. Cieszymy się, że 180heartbeats + JUNG v. MATT pomoże nam odpowiedzieć na potrzeby niezmiernie ważnej dla nas grupy – komentuje Paulina Franczak-Sherpa, Manager Zespołu Akwizycji i Relacji z Klientem Młodym w Banku Credit Agricole Bank Polska.

3

-Podejmowanie pierwszej pracy to bardzo ważny moment w życiu każdego młodego człowieka. Razem z Credit Agricole współtworzymy projekt, który pomoże absolwentom w stawianiu pierwszych kroków na rynku pracy – powiedział Martin Winther, Associate Creative Director
w 180heartbeats + JUNG v. MATT.