Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Dbanie Mamy Najlepsze –  Tefal z kampanią generatorów pary

Dla swojego klienta – marki Tefal – agencja Cape Morris opracowała koncept oraz realizuje kampanię generatorów pary. Działania zaadresowano do rodziców noworodków i niemowląt, szczególnie do matek.

tefal

W kampanii „Dbanie Mamy Najlepsze” promowane są generatory pary Tefal, a produktem hero kampanii stał się najbardziej zaawansowany generator Pro Express Ultimate [+]. Urządzenia zapewniają wysoką wydajność i najlepsze rezultaty prasowania, nawet w przypadku najbardziej wymagających tkanin. Generatory pary Tefal otrzymały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka, jako rozwiązania wspierające właściwą opiekę nad dziećmi, zwłaszcza niemowlętami. Urządzenia te służą podwyższaniu standardów higienicznych w otoczeniu dziecka i eliminują do 99,9% bakterii, wirusów, drobnoustrojów i grzybów, które mogą rozwijać się w tkaninach. 

Osią działań kampanii jest strona internetowa www.dbaniemamy.pl, na której zamieszczone są porady dotyczące higieny oraz pielęgnacji dziecka, a także inspiracje i ciekawostki dla rodziców. Witryna umożliwia także skorzystanie z wyjątkowej promocji przeznaczonej dla nabywców generatorów pary Tefal. Za jej pośrednictwem, po rejestracji paragonu, konsumenci mogą zamówić spersonalizowane kocyki dziecięce, które tworzone są z ubranek ich własnych pociech. Liczba kocyków przygotowywanych w ramach promocji jest ograniczona. 

– Dziecięce ubranka to symbol płynącego czasu oraz rozwoju dziecka. Dlatego mamom tak ciężko jest się z nimi rozstać. Stworzyliśmy unikalną aktywację, dzięki której rodzice, którzy zakupią generator pary, uzyskają możliwość stworzenia i otrzymania wyjątkowego kocyka z ubranek swojego dziecka. W ten sposób będą mogli zachować wzruszające wspomnienia na dłużej. – mówi Magda Stawinoga, Account Supervisor z agencji Cape Morris.

Dodatkowym działaniem w kampanii będzie także specjalna aukcja charytatywna, w której do wylicytowania będzie najbardziej zaawansowany model generatora pary Tefal oraz bonus w postaci możliwości zdobycia spersonalizowanego kocyka. Całkowity dochód z aukcji zostanie przeznaczony na wsparcie podopiecznych Fundacji Instytutu Matki i Dziecka. W ten sposób marka podkreśla dbanie i wsparcie dla matek i dzieci borykających się z różnymi problemami zdrowotnymi, pokazując tym samym po raz kolejny, że „dbanie mamy najlepsze”.

Celem kampanii „Dbanie Mamy Najlepsze” jest budowanie u rodziców pozytywnych skojarzeń z generatorami pary Tefal poprzez podkreślenie ich funkcjonalności i skuteczności w dbaniu o higienicznie czyste tkaniny. Akcja ma także na celu poinformowanie o uzyskaniu pozytywnej opinii Instytutu Matki i Dziecka oraz wzrost sprzedaży urządzeń. Kampania potrwa do końca kwietnia br. 

 

Dodaj komentarz