Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

E_misja Interactive 360 z nowym serwisem dla Grupy Lafarge

E_misja Interactive 360 zbudowała nowy serwis dla Grupy Lafarge, światowego lidera produkcji materiałów budowlanych.

Agencja E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) pozyskała zlecenie w drodze przetargu. Zadaniem agencji było zbudowanie efektywnego kanału dotarcia do indywidualnych klientów marki Lafarge. Aby osiągnąć wyznaczony cel agencja zaimplementowała rozwiązania bazujące na występowaniu Efektu ROPO (Research Online, Purchase Offline), w myśl którego klienci przed dokonaniem zakupu w tradycyjnych punktach dystrybucji dokonują aktywnego researchu danej kategorii produktowej w sieci i na tej podstawie podejmują decyzje zakupowe.

Serwis został wyposażony w eksperckie treści zoptymalizowane pod kątem SEO, moduł edukacyjny „Akademia budowania”, oraz interaktywny moduł produktowy „Multimedialny Dom” w sposób przejrzysty i klarowny prezentujący zastosowanie produktów marki Lafarge przy poszczególnych etapach budowy domu.

E_misja Interactive 360 jest również odpowiedzialna za prowadzenie kampanii Performance marketingowej budującej jakościowy ruch na nowy serwis marki Lafarge.

Lafarge to światowy lider w produkcji materiałów budowlanych. Grupa Lafarge obecna jest
w 64 krajach i koncentruje rozwój swojej działalności na szybko rosnących rynkach, zwłaszcza w Azji oraz na Bliskim Wschodzie. W Polsce firma jest obecna od 1995 roku inwestując w naszym kraju ponad 2 miliardy złotych.

źródło: E_misja Interactive 360