Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Egzamin z mobilności

Użytkownicy kont w BZ WBK cieszą się nieograniczonym dostępem do usług bankowych dzięki serwisowi BZWBK24 mobile. Agencja Lemon Sky przygotowała specjalną aplikację konkursową online – Egzamin z mobilności, w której przeniosła serwis BZ WBK24 mobile na Facebooka, promując w ten sposób bankowość mobilną.

Jak przekonać internautów do bankowości mobilnej? Korzystanie z usług bankowych za pomocą smartfona to nie tylko oszczędność czasu, ale również świetna zabawa. Lemon Sky postanowiła przeegzaminować użytkowników Facebooka z bankowości mobilnej. Aplikacja konkursowa do złudzenia przypomina smartfon.
Gracz, korzystający z aplikacji „Egzamin z mobilności” nie tylko poznaje sposób funkcjonowania oraz użyteczność BZWBK24 mobile, ale również ma szansę na wygraną. Użytkownik codziennie ma inne zadanie do wykonania. Na koniec typuje kwotę dnia. Każdego dnia wygrywają 3 osoby, które jako pierwsze wytypują kwotę dnia z dokładnością do 1 grosza lub będą jej najbliżej. Aplikacja wystartowała w dn. 9.02.2012.
Aplikacja przypominająca interfejs smartfona to doskonały sposób na promowanie bankowości mobilnej. Obsługa konta przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych jest czystą przyjemnością. Przygotowany przez nas konkurs pomaga – w interesującej i zabawnej formie – zaprezentować użytkownikom Facebooka zalety bankowości mobilnej” – dodaje Mariusz Pełechaty, Head of Social Media w Lemon Sky.
Lemon Sky współpracuje z Bankiem Zachodnim WBK w zakresie social media. Agencja odpowiada za kreację i realizację działań w mediach społecznościowych, mających na celu popularyzację bankowości mobilnej oraz kredytów gotówkowych.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,