Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

endorfina events podsumowuje 2015 rok

Ponad 18 milionów przychodu netto, nowi klienci, nagrody i spektakularne realizacje. Doskonały 2015 rok dla endorfina events podsumowują dyrektorzy zarządzający agencją: Dorota Rzeszutek i Michał Kaleta.

Pieniądze:

Michał Kaleta: Rok 2015 zakończył się dla nas bardzo dobrym wynikiem finansowym. Ponad 18 mln netto przychodu wobec planowanych 16 to duży sukces całego zespołu. Warto przypomnieć, że rok 2014 zakończyliśmy wynikiem 13.2 mln przychodu netto. Oznacza to, że dynamika, poza wzrostem nominalnym, również rośnie. Na koniec 2014 mówiliśmy o 21,5% w stosunku do 2013, dziś możemy cieszyć się z 34% dynamiki wzrostu w stosunku do 2014 roku. Kolejny raz udowodniliśmy, przede wszystkim samym sobie, że solidna praca i bliskie relacje z klientami procentują. Policzyliśmy również, że w tym roku dostaliśmy 290 zapytań, opowiedzieliśmy na 209 z czego zrealizowaliśmy 85 projektów. Statystycznie dostawaliśmy ponad 1 zapytanie dziennie (licząc dni robocze) i wygraliśmy prawie 30% przetargów, do których podeszliśmy. To bardzo dobry wynik, biorąc pod uwagę prawie 30 projektów, które przed rozstrzygnięciem zostały przez klientów odwołane, oraz około 20 briefów, które wciąż czekają na werdykt.

czytaj:   endorfina events z marką Adidas Woman


Endorfina events
Dorota Rzeszutek i Michał Kaleta dyrektorzy zarządzający agencją endorfina events

Ludzie:

Dorota Rzeszutek: Podsumowując rok 2015 dostrzegamy, że mamy szczęście skupiać wokół endorfiny naprawdę zdolnych, młodych ludzi. Chcemy zatrudniać najlepszych kreatywnych i producentów. Obecnie w endorfinie pracuje 22 stałych pracowników i wielu współpracowników projektowych. Cieszy nas, że w tak krótkim czasie endorfina events stała się uznaną marką nie tylko wśród klientów, ale również w percepcji obecnych i potencjalnych pracowników. To duży sukces.

Najważniejsze wydarzenia:

Dorota Rzeszutek: 2015 rok przyniósł, poza wynikami, nagrody i wyróżnienia potwierdzające sens naszej pracy. Najpierw MP Power dla Agnieszki Sołtysiak, partnera endorfina events, a niedawno nominację do nagrody MICE Osobowość Roku 2015 w kategorii Organizator dla Agnieszki. Specjalne wyróżnienie dla endorfina events w raporcie o agencjach eventowych Media & Marketing Polska współtworzonym przez MillwardBrown. Nagrody cieszą równie mocno co zadowolenie klientów.

czytaj:   Szukamy mamy - kolejna edycja kampanii Stowarzyszenia SOS Wioski

Michał Kaleta: Dokładnie. Poza tym zrealizowaliśmy kilka naprawdę spektakularnych produkcji. Pływająca scena H&M Loves Music na Wiśle i specjalna strefa tego samego klienta, z którą byliśmy na 2 festiwalach w Polsce oraz na Sziget na Węgrzech, rebranding ING, eventy dla Coca Cola, w tym spotkanie pracowników z 14 krajów Europy, czy realizacje telewizyjne, pierwsza w Polsce gala Ekstraligi Żużlowej i trzecia z rzędu organizowana przez nas gala Ekstraklasy. Mamy się czym chwalić.

Klienci

Dorota Rzeszutek: Ten rok to również sukces new businessu. Rozpoczęliśmy współpracę z nowymi klientami w tym: Facebook, Coca Cola, METLife, ONET, MINI oraz Ekstraliga Żużlowa. Wygrywamy przetargi na obsługę międzynarodowych imprez w Polsce, choć konkurencja z innych państw była silna. Niezmiennie cieszy nas też lojalność i zaufanie klientów. Wiele z naszych produkcji było wyprzedzeniem oczekiwań klienta i wynikało z naszej inspiracji, a nie briefu.

Plany na 2016

czytaj:   Wieprzowina de luxe, czyli identyfikacja eventu Bête & Fête

Michał Kaleta: Wysoko zawiesiliśmy sobie poprzeczkę, a przeskoczenie jej będzie największym wyzwaniem 2016 roku. Z pewnością będziemy rozwijać i wzmacniać zespół oraz zasięg. Już teraz rozpoczęliśmy reorganizację zespołu produkcyjnego. Znacznie mocniej zaangażujemy się w działanie Klubu Agencji Eventowych w ramach SAR. To poczucie odpowiedzialności nie tylko za firmę, ale również branżę w której chcemy być liderem.

Dorota Rzeszutek: Nowy rok to otwarcie nowych możliwości i współpracy nad projektami o których jeszcze nie możemy mówić. Wkrótce powiemy o nowych klientach, którzy dołączyli do grona dotychczasowych z początkiem 2016 roku. Ponadto rozmawiamy na temat akwizycji z kilkoma graczami. Nie wykluczamy również poszerzenia kompetencji. Mamy poczucie, że nasza pozycja na rynku jest na tyle mocna, że możemy się dzielić wiedzą i doświadczeniem z tymi którzy zaczynają.