Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Eventy jak tlenu potrzebują kreatywności

program afiliacyjny

Konferencja, prezentacja produktu, bankiet – nuda. Projektowanie eventów (Event Design) to

dziedzina, której jak tlenu potrzeba kreatywności. Concordia Design – centrum kreatywności,

designu i biznesu w Poznaniu wprowadziła właśnie innowacyjną metodologię pracy w tym zakresie.

Event może mieć formę podchodów kreatywnych, warsztatów, gier – scenariusze powstają we

współpracy z klientem, a ich interaktywna forma ma na celu pełne zaangażowanie uczestników

spotkania tak, by przekazywane treści zostały przez nich jak najpełniej zapamiętane.

Concordia Design – centrum kreatywności, designu i biznesu działa od niemal trzech lat. Mieści się w

zabytkowym budynku usytuowanym w samym sercu Poznania. Mieszczące się tu centrum

konferencyjno-eventowe nie jest zwykłym centrum. Działa bowiem w symbiozie z ofertą

konsultingową dla firm, programem warsztatów doskonalenia umiejętności menedżerskich w

dziedzinach kreatywnych, Co-officem czyli inkubatorem niebanalną restauracją Concordia Taste i

przestrzenią, w której organizowane sa wystawy, kameralne koncerty, eventy rodzinne. Jakie to ma

znaczenie dla samego centrum konferencyjno-eventowego?

Wyjątkowość Concordia Design polega przede wszystkim na wykorzystywaniu narzędzi kreatywnych

używanych w konsultingu czy coachingu, kompleksowości działań oraz na pracy według metodologii

design thinking. – Nigdy nie proponujemy naszym gościom po prostu wynajmu sali z cateringiem –

mówi Eliza Kozica, conference&event manager w Concordia Design. – Oferujemy znacznie więcej,

korzystając z doświadczenia naszych trenerów kreatywności dopasowujemy ostateczny kształt eventu

do szczegółowych potrzeb i celów naszych gości. Dlatego postanowiliśmy usystematyzować nasze

działania tworząc własną metodologię działania – event design.

„Mamy dużo miejsca na Twoją kreatywność” – to hasło, które przyświeca nowemu stylowi pracy

w Concordia Design. Miejsca faktycznie jest tu sporo – do dyspozycji gości są dwie duże przestrzenie

konferencyjno – eventowe i osiem mniejszych sal, w których można organizować kameralne

spotkania, rekrutacje, czy warsztaty. A na czym dokładnie polega projektowanie eventów w tych

przestrzeniach? Przede wszystkim, jest to działanie, które zamyka się w kilku podstawowych etapach.

Samo wydarzenie jest finałem wszystkich podjętych wcześniej kroków. Te etapy to: badanie potrzeb,

wyznaczenie celu, generowanie idei kreatywnych, wybór scenariusza, produkcja eventu, finał

wydarzenia, przygotowanie dokumentacji fotograficznej i/lub filmowej oraz podsumowanie.

Concordia Design 5

Concordia Design2

ConcordiaDesign3

ConcordiaDesign4

Źródło: mat. pras.