Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Every Sound Makes Music

House rozpoczyna sezon jesienno-zimowy . Kolejna muzyczna kampania dla marki powstała pod

hasłem Every Sound Makes Music. Agencja zjednoczenie.com odpowiedzialna jest za jej internetową

odsłonę.

Landing page to dedykowany interfejs dla kampanijnego filmu, który rozwija hasło Every Sound

Makes Music. Strona została zaprojektowana w taki sposób, by można było w całości wyświetlić ją

także na kanale Youtube.

Główną treścią strony jest opowieść o muzyce miasta osadzona w Nowym Jorku. W sezonie AW14

połączono trzy charakterystyczne dla marki elementy: styl, muzykę i miasto. Film podzielono na

wstęp i pięć etiud. Każda z nich opowiada osobną historię, a połączone stanowią spójną całość

ilustrującą hasło kampanii. Breathe, Lovesong, Sadness is a must, Truth or dare i Bark back to krótkie

klipy o życiu w wielkim mieście. Każdą z nich opatrzono narracją i specjalnie skomponowanym

soundtrackiem zawierającym sample miejskich dźwięków.
house aw14 (1)

Na potrzeby jesienno-zimowej kolekcji powstał także nowy lookbook. Możliwość łatwego zakupu

prezentowanych zestawień łączy się w nim z intuicyjną nawigacją i estetyczną prezentacją zdjęć.

Kampanię wspierać będą działania promocyjne na Youtube, Facebooku, w prasie oraz na nośnikach

wielkoformatowych. Strona kampanijna zostanie zaprezentowana także w całości na kanale marki na

Youtube.

Koncepcja i internetowa odsłona kampanii – zjednoczenie.com

Zdjęcia – Rafał Milach

Film – Bart Pogoda

Stylizacja – Marta Kalinowska

Make-up – Małgorzata Sulima

Modelka – Basia Szkaluba (IMG ModelsWorldwide)

Model – Jacques Naude (DNA Models)

Dyrektor kreatywny – Maciek Czarnecki

Brand Manager – Grzegorz Chyła

Koncepcja i produkcja – Piotr Spodnik (AFPHOTO)

Muzyka – Krystian Wołowski

źródło: mat. pras.