Przed dwoma laty agencja zintegrowała zespoły kreacji, SoMe i PR. „Zdecydowaliśmy się zerwać z tradycyjnym podziałem teamów. W obecnym świecie wydawał się nieuzasadniony. Naszym celem jest budowanie spójnego świata marki dzięki synergii w komunikacji. Wspólnie. Stąd burzenie archaicznych struktur przynosi doskonałe efekty.” – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny.
Aktualnie w Agencji pojawiło się silne wsparcie. Do zespołu dołączyła Ewa Kumorek-Fedor, menedżer Public Relations z wieloletnim doświadczeniem w branżach: mediów i rynku kapitałowego.
„Innowacyjny model pracy w CU oznacza dla mnie nowe wyzwania i możliwość rozwoju. Cieszę się, mogąc współtworzyć zintegrowaną komunikację. Tego dziś oczekują klienci, dlatego można śmiało powiedzieć, że to jest przyszłość PR-u.” – mówi Ewa Kumorek-Fedor.
Ewa odpowiadała za komunikację zewnętrzną i relacje inwestorskie dla m.in.: Polnord S.A., GPW S.A., czy CFA Society Poland. W Polnord S.A. pełniła funkcję Rzecznika Prasowego. Z powodzeniem wykreowała w mediach najbardziej innowacyjną sieć fitess clubów CityFit. W wydawnictwie Pressbublika stworzyła Dział Konferencji i Szkoleń, który potem z sukcesem prowadziła, zarządzając kilkunastoosobowym zespołem.
Ewa Kumorek-Fedor pełni równolegle funkcję rzecznika prasowego spółki giełdowej KB Dom z Grupy Polnord.