Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

faceADDICTED zadba o Plusa w social mediach

program afiliacyjny

Operator sieci Plus zakończył przetarg na obsługę swoich czołowych marek w mediach społecznościowych, a zwycięską agencją jest faceADDICTED. O wyborze faceADDICTED zdecydowały wysoki poziom merytoryczny przygotowywanych kampanii i indywidualne podejście do prowadzonych działań.

 

„Zależało nam na partnerze wyspecjalizowanym w tematyce mediów społecznościowych, ze świeżym podejściem i znajomością specyfiki działań, jest to firma kreatywna i nastawiona na niestandardowe działania co odpowiada naszym oczekiwaniom”– mówi Jowita Michalska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Polkomtel Sp. z o.o.

faceaddicted
faceaddicted.pl

Umowa dotyczy obsługi takich marek jak Plus, Mobilny internet LTE czy Muzodajnia. W ramach współpracy agencja interakcji i innowacji faceADDICTED będzie realizowała różnorodne działania komunikacyjne na Facebooku i innych serwisach społecznościowych, takich jak Twitter, Google plus, Youtube i NK.pl.

źródło:biuro prasowe Plus.pl