Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Festina inwestuje w kampanię z blogerkami

10 września ruszyła kampania promująca zegarki damskich linii marki Festina. 

Kampania, której głównym elementem są działania na Facebook’u i znanych blogach modowych potrwa do połowy października. Co tydzień dedykowana stylizacja dopasowana do konkretnej linii zegarków będzie przygotowywana przez inną blogerkę. Głównym celem kampanii jest promocja czterech serii damskich zegarków: Ceramic, Dream, Dame i Strictly Cosmopolitan.

Działania rozpoczęły się od przygotowania stylizacji przez Maffashion dla linii Ceramic, która nawiązuje do nowoczesnego stylu miejskiego. Fotografie ze specjalnej sesji pojawiły się zarówno na blogu http://madamejulietta.blogspot.com/2012/09/050912.html jak i na oficjalnym profilu Festina Polska.

“W lipcu i sierpniu skupialiśmy się na działaniach skierowanych do mężczyzn w oparciu o komunikację wokół wyścigu Tour de Pologne i zegarki kolekcji Chrono Bike. Obecna kampania jest rozwinięciem naszych działań. Chcemy dotrzeć z przekazem do kobiet w oparciu o designerskie linie zegarków. Współpraca z blogerkami pozwala powiedzieć więcej o osobowości kobiet noszących zegarki Festiny” – mówi Dominik Kaznowski, Partner w agencji Publicon.

W następnych odsłonach kampanii przygotowane zostaną kolejne stylizacje nawiązujące do damskich linii zegarków marki. Elementem działań na profilu Festina Polska jest konkurs na najlepszą stylizacje użytkowniczek. Nagrodami w konkursie są zegarki damskich linii marki. Publicon odpowiada również za strategię działań w social media pozostałych marek z grupy Fesina – ORIS i Frederique Constant adresowanych do segmentu premium.

źródło: publicon.pl