Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Festina inwestuje w kampanię z blogerkami

10 września ruszyła kampania promująca zegarki damskich linii marki Festina. 

Kampania, której głównym elementem są działania na Facebook’u i znanych blogach modowych potrwa do połowy października. Co tydzień dedykowana stylizacja dopasowana do konkretnej linii zegarków będzie przygotowywana przez inną blogerkę. Głównym celem kampanii jest promocja czterech serii damskich zegarków: Ceramic, Dream, Dame i Strictly Cosmopolitan.

czytaj:   Gra o tron inspiruje epickie filmiki blinkbox

Działania rozpoczęły się od przygotowania stylizacji przez Maffashion dla linii Ceramic, która nawiązuje do nowoczesnego stylu miejskiego. Fotografie ze specjalnej sesji pojawiły się zarówno na blogu http://madamejulietta.blogspot.com/2012/09/050912.html jak i na oficjalnym profilu Festina Polska.

“W lipcu i sierpniu skupialiśmy się na działaniach skierowanych do mężczyzn w oparciu o komunikację wokół wyścigu Tour de Pologne i zegarki kolekcji Chrono Bike. Obecna kampania jest rozwinięciem naszych działań. Chcemy dotrzeć z przekazem do kobiet w oparciu o designerskie linie zegarków. Współpraca z blogerkami pozwala powiedzieć więcej o osobowości kobiet noszących zegarki Festiny” – mówi Dominik Kaznowski, Partner w agencji Publicon.

czytaj:   Startup szeroko zakrojony - NewsUp.pl

W następnych odsłonach kampanii przygotowane zostaną kolejne stylizacje nawiązujące do damskich linii zegarków marki. Elementem działań na profilu Festina Polska jest konkurs na najlepszą stylizacje użytkowniczek. Nagrodami w konkursie są zegarki damskich linii marki. Publicon odpowiada również za strategię działań w social media pozostałych marek z grupy Fesina – ORIS i Frederique Constant adresowanych do segmentu premium.

czytaj:   Internety 24/7, czyli co się działo w poprzednim tygodniu

źródło: publicon.pl