w

Ford rozszerza zasięg kampanii modelu B-Max o reklamy w magazynach interaktywnych EGO i IAM

Kampania nowego modelu samochodu Ford B-Max, która miała premierę 19 października, prowadzona była w telewizji oraz szeroko w mediach online. Zasięg działań promocyjnych został rozszerzony o wykorzystanie interaktywnych magazynów – EGO i IAM, wydawanych tylko na tablety.

Ford rozszerza zasięg kampanii modelu b-max o reklamy w magazynach interaktywnych ego i iam

Reklamy w tytułach podkreślają unikatowe cechy auta m.in. przesuwne, panoramiczne drzwi, zapewniające wygodny dostęp do wnętrza samochodu. Za realizację projektu odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

Reklamy samochodu Ford B-Max ukazały się w drugim wydaniu kobiecego magazynu IAM i w debiutującej publikacji męskiego EGO. Nowe elektroniczne tytuły w pełni wykorzystują interaktywne możliwości oferowane przez tablety. Cyfrowy format magazynów pozwala na zaangażowanie i prowadzenie interaktywnej komunikacji z czytelnikami.


Czytelnicy EGO i IAM mogą przy pomocy zaledwie jednego ruchu palca zobaczyć, przesuwanych, panoramicznych drzwi, zastosowany w modelu Ford B-Max (sprawdź jak to działa). Interaktywne właściwości reklamy pozwalają również na obejrzenie spotu telewizyjnego i galerii zdjęć auta.

– Ford jest innowacyjną marką, umiejętnie wykorzystującą potencjał nowych technologii. Niemal każda dotychczasowa kampania online realizowana dla firmy miała swoją odsłonę w elektronicznych wersjach popularnych periodyków takich, jak: Polityka, Newsweek, Forbes, Wprost, Wysokie Obcasy i LOGO. Dlatego monitorując debiut w pełni interaktywnych magazynów IAM i EGO oraz doceniając innowacyjne możliwości reklamowe oferowane przez tytuły, zdecydowaliśmy się zarekomendować nowe rozwiązania klientowi – powiedziała Aleksandra Maksymiec, Mindshare Polska.

Drugie wydanie IAM rozeszło się w liczbie ponad 7 tys. pojedynczych pobrań. Interaktywny periodyk subskrybuje ponad 5 tys. użytkowników iPadów, co stawia go w czołówce najpopularniejszych tytułów dostępnych w AppStore’rze. Zarówno magazyn IAM, jak i EGO są dostępne bezpłatnie.


źródło: Mindshare

Jak powstała kampania ceneo. Pl

Jak powstała kampania Ceneo.pl

Jak zarabiać na grupie na facebooku

Moda z Facebooka. Odzieżowe marki sprzedają więcej