Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Frugo kasuje konkurencję

FRUGO w okresie luty marzec 2012r. zostało niekwestionowanym liderem kategorii napojów sprzedawanych w szklanych butelkach z udziałami ponad 60%.

Jednocześnie udziały dotychczasowego lidera obniżyły się z 51 do 15 procent, co oznacza ponad trzykrotny spadek w okresie 6 miesięcy!

Od momentu pojawienia się na rynku na przełomie czerwca i lipca 2011 r. FRUGO konsekwentnie budowało pozycję lidera swojej kategorii. Już dane z sierpnia i września ub.r. wskazują, że do FRUGO należała ponad 1/3 rynku, na przełomie roku przejęło ponad połowę kategorii. Dane z lutego i marca pokazują, że sprzedaż FRUGO to 63,38 procent kategorii napojów w szkle, a tym samym nokaut dla konkurencji: dotychczasowemu liderowi zestawienia udało się zająć zaledwie 15,55 procent rynku.

„Rośniemy, bo chcą tego nasi konsumenci, młodzi ludzie, których zachwyca mocno owocowy smak, niepowtarzalne kolory i maksymalne orzeźwienie, jakie przynosi ze sobą każdy łyk FRUGO. To oni stanowią największą i najsilniejszą grupę fanów FRUGO i to już od pierwszego dnia jego powrotu na rynek. Mając takie wsparcie jesteśmy spokojni o naszą markę: miliony osób identyfikujących się z filozofią FRUGO – totalnym luzem, radością, zabawą i pozytywnym szaleństwem bez żadnych ograniczeń – stanowią o jej niewątpliwym fenomenie i sile. A niezależne dane to jedynie potwierdzają.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

[button size=”big” link=”https://admonkey.pl/2012/05/czy-life-od-maspexu-ukradl-pomysl-na-kampanie/” target=”blank”] Zobacz jeszcze:
Czy Life ukradł pomysł na kampanię od Frugo? [/button]

Za FRUGO stoi również przemyślana i konsekwentnie realizowana strategia sprzedaży, promocji i marketingu napoju, oparta na precyzyjnym odtworzeniu produktu sprzed lat. Dzięki niej FRUGO naprawdę jest i może być tylko jedno. Ma swój absolutnie niepowtarzalny oryginalny charakter, dlatego nie ma i nie będzie na rynku napoju, który miałby szansę z nim konkurować.

źródło: Foodcare.pl