Czerwiec został ogłoszony amerykańskim miesiącem dumy środowisk LGBT, więc linie American Airlines postanowiły podkreślić ten fakt umieszczając tęczę w swoim logo na Twitterze. Wspomniany znak przykuł uwagę jednego z pasażerów – Nathana Loricka, dyrektora chrześcijańskiej organizacji Evangelism for Southern Baptists of Texas Convention. Jak skończyła się słowna utarczka?
Lorrick skontaktował się z liniami za pośrednictwem Twittera, żeby poskarżyć się na opóźnienia lotów. Przy okazji zwrócił uwagę na zmianę barw markowego logo i zapytał o jej przyczynę. Marka zgodnie z prawdą odpowiedziała, że w ten sposób chce uczcić czerwiec jako miesiąc dumy LGBT.
Jak można się było spodziewać, taka odpowiedź spotkała się z negatywną reakcją ze strony baptysty.
„Kiepska decyzja jak na firmę, która z pewnością ma wielu klientow, którzy nie popierają tego stylu życia!” i zakończył w pis hashtagiem #dissapointed.
Linie postanowiły nie wdawać się w dyskuję i odpowiedzialy krótko: przykro nam, że jesteś rozczarowany.