w

Geje kontra babtyści na Twitterze American Airlines

Geje kontra babtyści na Twitterze American Airlines

Czerwiec został ogłoszony amerykańskim miesiącem dumy środowisk LGBT, więc linie American Airlines postanowiły podkreślić ten fakt umieszczając tęczę w swoim logo na Twitterze. Wspomniany znak przykuł uwagę jednego z pasażerów – Nathana Loricka, dyrektora chrześcijańskiej organizacji Evangelism for Southern Baptists of Texas Convention. Jak skończyła się słowna utarczka?

Lorrick skontaktował się z liniami za pośrednictwem Twittera, żeby poskarżyć się na opóźnienia lotów. Przy okazji zwrócił uwagę na zmianę barw markowego logo i zapytał o jej przyczynę. Marka zgodnie z prawdą odpowiedziała, że w ten sposób chce uczcić czerwiec jako miesiąc dumy LGBT.

aa 2

Jak można się było spodziewać, taka odpowiedź spotkała się z negatywną reakcją ze strony baptysty.

aa 3

„Kiepska decyzja jak na firmę, która z pewnością ma wielu klientow, którzy nie popierają tego stylu życia!” i zakończył w pis hashtagiem #dissapointed.

Linie postanowiły nie wdawać się w dyskuję i odpowiedzialy krótko: przykro nam, że jesteś rozczarowany.

aa-1

K2 prowadzi działania online związane z planowanym rebrandingem ING Życie i ING OFE w Nationale-Nederlanden.

K2 prowadzi działania online związane z planowanym rebrandingem ING Życie i ING OFE w Nationale-Nederlanden.

Po raz pierwszy w historii polscy prelegenci na scenie Cannes Lions 2015

Po raz pierwszy w historii polscy prelegenci na scenie Cannes Lions 2015