Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Gemius we współpracy z Quartic wprowadza gemiusRecommend – nowy produkt dla duńskiego e-commerce

Gemius, lider rynku badań internetu w regionie EMEA, wprowadza do swojej oferty na rynku duńskim nowy produkt, skierowany do klientów z branży e-commerce – gemiusRecommend. Produkt ten, stworzony i rozwijany we współpracy z firmą Quartic, to system personalizowanych rekomendacji dla e-biznesu. Sprzedaż narzędzia i usług konsultingowych w zakresie rekomendacji już się rozpoczęła.

gemiusRecommend, zbudowany na silniku Quartic, jest systemem rekomendacji, który na podstawie danych gromadzonych w serwisie internetowym (zakupy, oceny, zachowanie użytkowników – clickstream) generuje personalizowane rekomendacje dla użytkowników. W trakcie prac nad silnikiem gemiusRecommend wykorzystano m. in. Techniki eksploracji danych (ang. data mining) i zbiorowej filtracji danych (ang. collaborative filtering).

czytaj:   Raport Polski e-commerce w Google

Głównymi korzyściami, jakich mogą oczekiwać użytkownicy gemiusRecommend z branży e-commerce są przede wszystkim: większy współczynnik konwersji oraz większa wartość składanych zamówień. Ponadto spodziewać się można większego współczynnika CTR. Wszystko to powoduje, że gemiusRecommend jest skierowany nie tylko do sklepów online, ale z powodzeniem można zastosować ten produkt w portalach z ogłoszeniami oraz treściami multimedialnymi.
Narzędzie gemiusRecommend jest rozwijane i sprzedawane przez specjalistów z firmy Gemius. Z kolei silnik rekomendacyjny Quartic, jest stworzony przez firmę Quartic Sp. z o.o., do której należy również administracja systemu i jego utrzymanie.

W kwestii sprzedaży, gemiusRecommend oferowany jest na rynku duńskim. Jak komentuje rozszerzenie oferty Gemius Mateusz Gordon, International eCommerce Segment Manager w Gemius SA: Wprowadzenie do wachlarza naszych usług rozwiązania gemiusRecommend jest oczywistą odpowiedzią na niezmiennie duże znaczenie segmentu e-commerce, tak dla działalności firmy Gemius SA, jak i, ogólnie, dla rynku online w Danii. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować kolejne narzędzie (obok gemiusHeatMap, badania mierzącego klikalność na stronie i serwera reklamowego AdOcean) dające dużą wartość dodaną dla naszych klientów z tego sektora – wprost zwiększające ich zyski, a także oferujące nowe możliwości zakupowe dla ich użytkowników.

czytaj:   Święta w Google

Jak z kolei podsumowuje wspólne działania Paweł Wyborski, Prezes Zarządu Quartic sp. z o.o.: Cieszy nas, że pozyskaliśmy do współpracy Gemius i jednocześnie dziękujemy za zaufanie. Rynek duński ma bardzo duży potencjał w segmencie e-commerce, więc tym bardziej cieszy nas fakt, że w oparciu o naszą technologię Gemius poszerzy portfolio swoich produktów. Planujemy, że dzięki współpracy z Gemius, Spółka pozyska kolejnych międzynarodowych Klientów, którzy będą wykorzystywać technologię Quartic. Liczymy na owocną współpracę z korzyścią dla obu stron.

czytaj:   WiseBots – inteligentni asystenci online pomogą Twojemu klientowi

źródło: Gemius.pl