w

Getin Bank dołącza do klientów Good.

Getin bank dołącza do klientów good.

Agencja Good., działająca w ramach Grupy K2, wygrała przetarg na obsługę Getin Banku na format komunikacji na rok 2014.

Agencja poprowadzi kampanie multimedialne z naciskiem na działania ATL. Opracuje również koncepcje digital i działania niestandardowe, których celem będzie wspieranie innowacyjnego podejścia Banku do usług i komunikacji w swojej kategorii marketingowej.

Agencja strategiczno-kreatywna Good. działa od dwóch lat w ramach Grupy K2. Na co dzień realizuje projekty z obszarów ATL, BTL i digital dla takich marek jak: PZU, Play, Volvo.

Jesteśmy przekonani, że na rynku jest do zagospodarowania spory obszar dla dobrej komunikacji – skutecznej, mocno osadzonej w dobrych cechach produktów, angażującej i kompleksowej, opartej na jednej idei, łączącej potrzeby marki i jej odbiorców. Wierzymy, że udział w procesie budowania tak innowacyjnej marki, jaką jest Getin Bank, da nam wiele możliwości do realizacji tego założenia. – komentuje Monika Jabłońska, dyrektor zarządzająca Good.

źródło: mat. pras.

Dlaczego nie ma marketingu bez tłumaczeń?

Dlaczego nie ma marketingu bez tłumaczeń?

Dla blogerów: jak mierzyć zaangażowanie twoich użytkowników? Wykorzystaj tajną broń: google analytics

Dla blogerów: Jak mierzyć zaangażowanie Twoich użytkowników? Wykorzystaj tajną broń: Google Analytics