Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

GoldenLine wdroży marketing automation od SALESmanago

GoldenLine, jeden z największych polskich biznesowych serwisów społecznościowych, wybrał system SALESmanago do automatyzacji marketingu i wdrożenia strategii Inbound Marketing.

GoldenLine admonkey

SALESmanago Marketing Automation umożliwi wdrożenie procesów automatyzujących marketing, ale również będzie aktywnie wykorzystywany jako narzędzie wspierające handlowców pracujących w dziale sprzedaży B2B. Jednym z kluczowych elementów będzie generowanie przez system automatycznych ofert do potencjalnych klientów jako element strategii Inbound Marketing.

– Liczymy, że dzięki Marketing Automation zwiększymy ROI na naszej działalności marketingowej i usprawnimy pracę działu marketingu i sprzedaży – mówi Piotr Bożek, dyrektor marketingu w GoldenLine.

czytaj:   Zgłoszenia do drugiej edycji Mobile Trends Awards ruszyły

– Zastosowanie technologii marketingu przez duże firmy może przynosić szybkie efekty sprzedażowe już na poziomie wdrażania najprostszych automatyzacji. Natomiast najważniejsze jest to, że wraz z rozbudową procesów automatyzacji mamy do czynienia z budowaniem konkretnej wartości firmy w procesach marketingowo sprzedażowych – dodaje Marek Stopka, kierownik zarządzania produktem SALESmanago Marketing Automation.

O GoldenLine
GoldenLine to biznesowy serwis społecznościowy, który łączy pracodawców i pracowników. To miejsce, w którym spotykają się profesjonaliści o bardzo zróżnicowanych zainteresowaniach i celach zawodowych. Za pomocą GoldenLine można skutecznie zarządzać kontaktami, nawiązywać i podtrzymywać relacje, dzielić się doświadczeniem, wiedzą i pasjami w grupach dyskusyjnych.

czytaj:   NaviExpert może przedłużać klientom do woli

O SALESmanago Marketing Automation
Według amerykańskiej firmy analitycznej Gleanster, SALESmanago to jeden z pierwszych w Europie systemów klasy marketing automation. SALESmanago jest polskim systemem i najszybciej rosnącą tego typu platformą w naszym kraju. Korzysta z niej już ponad 400 firm m. in. Rainbow Tours, SITA, Eden Springs, Audioteka, Multikino, Jean Louis David, Answear.com oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw, które osiągają nawet do 400% wzrostu skuteczności e-mail marketingu i 300% wzrostu konwersji sprzedażowej.

czytaj:   W jaki sposób marketingowiec może pomóc sprzedawcy?

SALESmanago oferuje najbardziej wyspecjalizowany i innowacyjny pakiet narzędzi do automatyzacji marketingu, gwarantujących skuteczną realizację programów marketingowych. System obejmuje narzędzia do identyfikacji i monitoringu osób na stronie www oraz w Social Media, CRM, e-Mail Marketing, generator formularzy i stron docelowych oraz dynamicznej treści na stronie WWW. SALESmanago ma swoją siedzibę w Krakowie oraz biuro w Miami, FL, USA. Więcej informacji www.salesmanago.pl

Źródło: mat. pras.