Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Gracz jest kobietą

Onet wystartował z nową platformą gier stworzonych specjalnie dla kobiet – grydlaniej.onet.pl, na której znajdują się wyselekcjonowane i cieszące się dużą popularnością, właśnie wśród Pań, darmowe gry. To kolejne przedsięwzięcie Onetu, które wzmacnia pozycję firmy w tym sektorze rozrywki.

onet2
– Nasz serwis gryonline.onet.pl zaspokaja potrzeby gracza-mężczyzny. Coraz częściej jednak to również Panie poszukują gier w sieci – stąd pomysł serwisu „Gry dla niej”, gdzie znajdziemy m.in. gry farmerskie (Farmerama, Big Farm), gry o modzie (Stardoll), strategiczne (Goodgames Empire, The Settlers Online), fantasy, kasynowe, zręcznościowe, a także Strefę Dziecka z grami odpowiednimi dla młodszych użytkowników – mówi Patrycja Rodzińska, product manager.

Użytkownicy Onetu coraz częściej wybierają gry online jako formę rozrywki, a liczba graczy wzrasta z roku na rok. Liczba nowych rejestracji na Onecie w 2012 roku zwiększyła się dziesięciokrotnie w stosunku do 2011 roku.

– Radykalnej zmianie uległ także profil demograficzny gracza. Do niedawna kojarzył się w powszechnej świadomości z młodym mężczyzną, gdy tym czasem 44% graczy to kobiety. Co więcej, jak wynika z raportu Game Industry Trends 2012, już co piąta kobieta grająca w gry (na PC lub Mac), oddaje się tej rozrywce codziennie – dodaje Patrycja Rodzińska.

Wraz z nowym serwisem grydlaniej.onet.pl, Onet wprowadził również usługę dla użytkowników Onet Poczty – platformę gamingową w koncie pocztowym. Najważniejszym elementem platformy jest integracja gry z kontem. Dzięki temu użytkownicy poczty mogą rozpocząć grę bez zbędnej rejestracji i logowania. Wystarczy jedynie kliknąć w produkt i zacząć zabawę.

– Segment gier online dla Grupy Onet to ważny obszar. Od dłuższego czasu intensywnie go rozwijamy, z jednej strony bardzo świadomie poszerzając portfolio gier, z drugiej inwestując w nowe platformy, których zadaniem jest skuteczna dystrybucja gier wewnątrz portalu, jak i poza nim (w modelu partnerskim). Dzięki temu jesteśmy świetnie przygotowani do dostarczania kompleksowych rozwiązań gamingowych partnerom medialnym. Naszym celem jest jak najszersze rozpowszechnianie gier, czy to poprzez skuteczną dystrybucję, czy też przyjmowanie roli wydawcy na rodzimym rynku – mówi Marcin Hajek, dyrektor działu monetyzacji produktów.


Źródło: Onet.pl

One Ping

  1. Pingback: