Do zespołu krakowskiej agencji reklamowej Dziadek do orzechów dołączył Grzegorz Kłusek obejmując stanowisko New Business Managera. Zatrudnienie nowego pracownika związane jest z rozszerzeniem działań nakierowanych na pozyskiwanie nowych klientów.
Grzegorz Kłusek posiada doświadczenie zawodowe w branży reklamowej w zakresie pozyskiwania nowych klientów oraz podtrzymywania kontaktów biznesowych. Zanim rozpoczął pracę w Dziadku do orzechów, pracował w agencjach Brandbay.pl, Click Community oraz Opus B.
Pracował m.in. dla marek Kompania Piwowarska, KFC, Avon, Hochland, Nestle, Finuu, KRUK S.A., Biofarm, Canon.
Do obowiązków Grzegorza Kłuska należeć będzie kontakt z nowymi klientami agencji Dziadek do orzechów, budowanie i rozwijanie relacji, a także koordynacja pracy zespołu w projektach przetargowych agencji.