Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

HandyNet wprowadza Rich Media do swojej oferty mobilnej

W ofercie biura reklamy sieci HandyNet oraz grupy Gazeta.pl dostępny jest nowy format reklamy mobilnej „Swipe Mobile Rectangle” – to rozbudowana wersja „Mobile Rectangle”, która zawiera łącznie pięć interaktywnych powierzchni reklamowych.

– Kontynuujemy strategię rozwoju produktu reklamowego, jaką obraliśmy na samym początku. Chcemy dostarczać naszym klientom rozwiązania innowacyjne, dostosowane do specyfiki mobilnych urządzeń, a przede wszystkim – wygodne i użyteczne dla naszych użytkowników – mówi Krzysztof Beniowski, szef sieci HandyNet.

Źródło: handynet.pl

wipe Mobile Rectangle jest formatem typu rich media przygotowanym w nowej technologii HTML5, dostosowanej do urządzeń mobilnych. Dostawcą rozwiązania technologicznego jest MediaMind. HandyNet i grupa Gazeta.pl są pierwszymi wydawcami w Polsce certyfikowanymi przez MediaMind w technologii serwowania reklam HTML5.

– Technologia HTML5 otwiera nowe, ciekawe perspektywy przed reklamodawcami, umożliwiając im tworzenie zaawansowanych, angażujących przekazów reklamowych dedykowanych na urządzenia mobilne. Jest to jakościowa zmiana w stosunku do standardowych formatów mobilnych oferowanych na naszym rynku – mówi Andrzej Purchla,  Partner w MediaMind.

Kreacja “Swipe Mobile Rectangle”  oferuje aż pięć plansz w rozmiarze 300×250 pikseli, na których reklamodawca może zamieścić m.in. formularze do zbierania danych, funkcję bezpośredniego połączenia z konsultantem usługodawcy czy wysłania SMS, a także mechanizmy wykorzystujące geolokalizację.

Nawigacja pomiędzy planszami odbywa się za pomocą ruchu palcem po ekranie smartfonu (tzw. swipe), w przypadku pozostałych telefonów wyświetlany jest standardowy Mobile Rectangle.

Pierwsza kampania używająca “Swipe Mobile Rectangle” zostanie zrealizowana dla marki L’Oreal Paris Men Expert w serwisach mobilnych grupy Gazeta.pl w lipcu br. Kampanię dla L’Oreal zlecił dom mediowy Zenithoptimedia.

źródło: press.gazeta.pl

Format „Swipe Mobile Rectangle” dostępny jest w ofercie biura reklamy Gazeta.pl oraz sieci HandyNet, która dodatkowo świadczy usługi w zakresie tworzenia kreacji.

„Swipe Mobile Rectangle” można zobaczyć na stronie internetowej HandyNet.pl.

Źródło: press.gazeta.pl