Wrocławska agencja marketingowa High Heels Media przeprowadziła kompleksowe wdrożenie produktu reklamowego na portalu Praca.pl.
Praca.pl to jeden z liderów na rynku rekrutacji online. Miesięcznie odwiedza go ponad 2 miliony internautów, którzy generują ponad 12 milionów odsłon. Serwis postanowił wykorzystać swój potencjał przychodowy zawarty w odsłonach, poprzez monetyzację dostępnej powierzchni reklamowej. Wdrożeniem produktu reklamowego, stworzeniem oferty i poszukiwaniem sieci reklamowej zajęła się firma High Heels Media.
Efekty pracy są już widoczne w sieci. Klienci mogę skorzystać z zupełniej nowej oferty reklamowej i cennika. W serwisie Praca.pl dostępne są kampanie bannerowe z możliwościami precyzyjnego targetowania, targetowane mailingi oraz artykuły sponsorowane. Jak zaznacza Praca.pl – oferta produktowa będzie stale poszerzana o nowe pozycje i dostosowywana do potrzeb rynku.
Za sprzedaż powierzchni odpowiada bezpośrednio dział reklamy Praca.pl oraz sieć BAN.
Wrocławska agencja High Heels Media, została założone przez dwie specjalistki z zakresu produktu reklamowego – Joannę Czyczerską i Annę Kurp. Obie pracowały wcześniej dla takich portali, jak: interia.pl, nk.pl, Money.pl czy Polskapresse. Agencja, poza prowadzeniem działań online w zakresie marketingu, oferuje usługę monetyzacji powierzchni reklamowej dla serwisów internetowych.
Źródło: mat. pras.