Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Ideo Force zaczyna współpracę z COLFARM

COLFARM podjęło decyzję o wyborze agencji interaktywnej, która zajmie się częścią e-marketingowych działań, skupionych wokół marki 2KC

Umowa, obejmująca m.in. pozycjonowanie szerokie oraz analizę UX serwisu 2kc.pl, została podpisana z Ideo Force Sp. z o.o. 

Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. to polska firma działająca na rynku od 1999 roku. Pośród jej szerokiej oferty produktowej, najbardziej rozpoznawalnym jest prawdopodobnie 2KC – suplement diety pomagający zwalczać syndrom dnia poprzedniego. W lutym br. spółka wybrała agencję interaktywną, której powierzono realizację części zadań związanych z marketingiem w sieci. Umowa, obejmująca m.in. pozycjonowanie szerokie oraz analizę UX serwisu 2kc.pl, została podpisana z Ideo Force Sp. z o.o.

Dla 2KC będziemy realizować pozycjonowanie szerokie oraz część zadań content marketingowych” – opowiada Wojciech Szymański, prezes Ideo Force – „Jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie i umiejętności naszego zespołu, przyniosą Klientowi wymierne korzyści”.

Ideo Force to submarka firmy Ideo Sp z o.o., która działa aktywnie na rynku IT od 1999 roku. Została wyodrębniona z Dział Marketingu Internetowego Ideo. Realizuje kompleksowe projekty budowania i promocji marek w sieci oraz zwiększania sprzedaży w e-commerce. Firma współpracowała lub współpracuje z takimi klientami jak np. LG Electronics, Cobi, iParts, Wolters Kluwer czy Ustronianka.

 

Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *