Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

IDMnet wprowadza TOP Reach Brand

Od 22 sierpnia IDMnet wprowadza nową ofertę na stałe obecności z dużym dziennym i tygodniowym zasięgiem.
TOP Reach Brand powstał z myślą o reklamodawcach, którzy chcą w krótkim czasie zbudować duży zasięg i wykorzystać wizerunkową formę reklamową. Często jest to element strategii rozpoczęcia kampanii reklamowej. Jest to dobra alternatywa do dużych dziennych zasięgów oferowanych przez portale, komunikatory i sieci społecznościowe.

TOP Reach Brand 1 dzień pozwala dotrzeć do 1 mln unikalnych użytkowników, a TOP Reach Brand 7 dni dociera do 4 mln unikalnych użytkowników.

Formy reklamowe dostępne w ofercie to pełnoekranowy Toplayer emitowany wraz double billboardem, triple billboardem, rectanglem lub sky scraperem. Dla klientów, którzy dysponują spotem video dostępny jest także 15 sekundowy videostitial.

Reklamy są emitowane na wyselekcjonowanych 18 witrynach z portfolio sieci IDMnet. Są to znane i zasięgowe tytuły jak: cda.pl, egospodarka.pl, eska.pl, fabrykamuzy.pl, gwizdek24.pl, hotplota.pl, kozaczek.pl, mowimyjak.pl, poradnikzdrowie.pl, pwn.pl, se.pl, sennik.biz, wikary.pl, wiocha.pl, wirtualnemedia.pl, wymarzonyogrod.pl, zeberka.pl.


Źródło: idmnet.pl