w

Ile wydajesz w internecie marketerze? Rusza ogólnopolskie badanie WhitePress i AdMonkey.pl

Ile wydajesz w internecie marketerze? Rusza ogólnopolskie badanie whitepress i admonkey. Pl

W czasach cyfrowej rewolucji liczy się przede wszystkim widoczność marki w sieci. Razem z Whitepress postanowiliśmy zatem sprawdzić, na co wydają w internecie najwięcej pieniędzy polscy marketerzy i jak wygląda polski krajobraz e-marketingowy.

Rosnące znaczenie video marketingu, zwiększenie nakładów na inbound marketing, dbanie o SEO przy wciąż zmieniających się algorytmach wyszukiwarek, kampanie w mediach społecznościowych – wszystko to sprawia, że ciężar komunikacji z każdym rokiem bardziej przesuwa się w kierunku działań on-line. Ma to niewątpliwie swoje odzwierciedlenie w budżetach marketingowych.

„Co roku powstaje wiele badań dotyczących reklamy i marketingu. Powstają też raporty dotyczące zasięgów poszczególnych mediów internetowych. Jednak sfera działań marketingowych on-line jest owiana tajemnicą. Nie wiadomo jednak które platformy i formaty reklamowe cieszą się największym powodzeniem. Ile firmy wydają na reklamę w internecie? Ile pieniędzy idzie w social media a ile do influencerów? Przyszedł czas, żeby powiedzieć „sprawdzam” – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.

Badanie potrwa do 24 października. Zrealizowane zostanie za pomocą ankiety internetowej dystrybuowanej wśród osób odpowiedzialnych za prowadzenie działań marketingowych w polskich firmach, dostępnej pod adresem .

WhitePress to platforma dostępna pod adresem www.whitepress.pl wspierająca działania content marketingowe, w szczególności etap tworzenia treści i ich publikacji na ponad 4 700 serwisów w Polsce wraz z analizą zaangażowania użytkowników. Dodatkowo serwis wspomaga współpracę z 4 400 influencerami w sposób zautomatyzowany oferując dostęp do unikalnych informacji o ich profilach. Z platformy korzystają największe agencje interaktywne w Polsce, domy mediowe i wiele znanych marek takich jak Allegro, Unilever, Bakoma, Volkswagen. Większościowym udziałowcem spółki jest Grupa NetSprint.

 

Jeden komentarz

Dodaj odpowiedź

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

2 edycja kampanii csr eurobanku #bezsmogu

2 edycja kampanii CSR eurobanku #BezSmogu

Ścieżki zakupowe polskich konsumentów [raport google]

Ścieżki zakupowe polskich konsumentów [raport Google]