Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Ilona Felicjańska twarzą kampanii Etre Belle

Nieobecna przez dłuższy w mediach Ilona Felicjańska, piętnowana przez tabloidy za problemy z alkoholem, została twarzą kampanii Être Belle.

Firma wykazała się dużą odwagą, dając szansę modelce, która kojarzona jest w ostatnim czasie przez większość ludzi w sposób negatywny w powiązaniu ze skandalami i problemami osobistymi. Felicjańska swoją twarzą promować będzie krem Cleansing Set z linii Hyaluronic oraz produkty z serii Golden Skin. Kosmetyki pojawią się na rynku w edycji limitowanej z okazji 10. urodzin czasopisma lifestylowego „Miasto Kobiet”.

Magdalena Czaja, przewodnicząca rady nadzorczej agencji San Markos, wiceprezes Komisji Etyki Reklamy komentuje:

główka
Magdalena Czaja – wieloletni praktyk marketingu, współzałożycielka i Przewodnicząca Rady Nadzorczej San Markos,wiceprezes Komisji Etyki Reklamy. Uhonorowana tytułem „Człowieka Reklamy Briefu 2010”.

– Mam szczerą nadzieję, że nowa współpraca reklamowa Ilony Felicjańskiej stanie się dowodem na to, że można „odpracować” swoją „winę” i rozpocząć życie na nowo. To, co mnie zdecydowanie porusza w całym projekcie reklamowym to duża odwaga, jaką wykazała się i firma oraz Ilona Felicjańska. Firma Être Belle podjęła spore ryzyko angażując osobę, która w mediach kojarzy się raczej w negatywny sposób. Paradoks polega na tym, że uczestnictwo Ilony Felicjańskiej w kampanii – właśnie przez to, że poprzez swoje doświadczenia jest osobą charakterystyczną – zwraca uwagę na przekaz, czyli daje to, czego firma oczekuje.

Współpraca reklamowa w ramach Être Belle być może stanie się kolejnym świadectwem na to, że tak jak firmy mogą odciąć się od „kryzysu” zatrudnianej gwiazdy, tak samo mogą mieć siłę przywrócenia jej do łask. Takim przykładem powinna tu być współpraca Tigera Woodsa z firmą Nike. Sportowiec dzięki swoim romansom został odsunięty na margines w działaniach reklamowych. Firma Nike jednak z niego nie zrezygnowała. Genialna kampania Nike, w której jako lektor wziął udział ojciec Tigera Woodsa, zagwarantowała Woodsowi piękny powrót. W materiale Earl Woods zadaje Tigerowi pytania: “Chcę się dowiedzieć co myślałeś? Chcę wiedzieć co czujesz? I czy się czegoś nauczyłeś?”. Reklama spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem
wśród internautów i była świetnym sposobem powrotu sportowca. Podobnie Ilona Felicjańska dzięki swojej sile, szczerości i wytrwałości podniosła się jak feniks z popiołów i zdecydowanie taka postawa zasługuje na docenienie i gratulacje. Trzymam kciuki i za Être Belle i za Panią Felicjańską.