w

Indesit podjął współpracę z Digital One

Digital One przygotowała dla firmy Indesit Company, nowego klienta w swoim portfolio, kampanię wspierającą zmywarki marki Indesit. Kampania „Oszczędzaj czas ze zmywarką Indesit” potrwa do końca roku. Na potrzeby akcji agencja Digital One przygotowała, m.in. filmy wideo i projekty materiałów POS, wykorzystujących QR kody.

indesit podjął współpracę z digital one 1

Współpraca z Indesit Company jest wynikiem wygranego przez Digital One przeglądu ofert. Przygotowana kampania internetowa potrwa do końca grudnia i będzie wspierać równolegle prowadzoną przez Indesit kampanię w telewizji. Celem całej akcji reklamowej prowadzonej pod hasłem „Oszczędzaj czas ze zmywarką Indesit” jest budowanie świadomości i wizerunku zmywarek marki Indesit, ale także wsparcie ich sprzedaży.

Przygotowana przez Digital One kampania internetowa prowadzona będzie równolegle w dwóch nurtach pod hasłem: „Oszczędzaj czas ze zmywarką Indesit”. Z jednej strony kampania ma realizować cele sprzedażowe m.in. poprzez pokazanie konkretnych korzyści wynikających z posiadania zmywarki Indesit (np. oszczędności czasowe). Ta część akcji realizowana będzie głównie poprzez kampanię w sklepach internetowych i w porównywarkach cenowych (Nokaut.pl, Skapiec.pl, Okazje.info).

Drugi nurt kampanii internetowej ma charakter wizerunkowo-edukacyjny. Digital One przygotowała dedykowany serwis specjalny – www.zyskajczas.pl, którego zawartość stanowią, m.in. infografiki oraz film pokazujący korzyści płynące z korzystania ze zmywarek, a także materiały wideo prezentujące wybrane modele urządzeń. Na www.zyskajczas.pl komunikowana będzie także taktyczna akcja promocyjna – możliwość zwrotu zmywarki w ciągu 30 dni, jeśli nie spełni ona oczekiwań klienta, oraz fakt, że przy zakupie otrzymuje się produkty marki Finish w prezencie.

Serwis www.zyskajczas.pl będzie także pełnić funkcję landing page, zarówno dla kampanii online, jak i dla kampanii telewizyjnej.

Na potrzeby kampanii Digital One przygotowała szereg materiałów wideo. Jeden film wizerunkowo-edukacyjny, prezentujący kluczowe zalety posiadania zmywarki, oraz cztery filmy produktowe, przedstawiające szczegółowo wybrane modele zmywarek Indesit. Wszystkie filmy będą publikowane na, wspomnianej już, dedykowanej stronie internetowej, a także na YouTube. Filmy dotyczące produktów znajdą się także na stronach sklepów internetowych.

Digital One była również odpowiedzialna za przygotowanie projektu kompletu materiałów POS, spójnych z całością akcji. Na naklejkach umieszczanych na zmywarkach stojących w sklepach znajdą się, oprócz komunikatów i wizualizacji nawiązujących do kampanii, także QR kody. Ich zadaniem będzie kierowanie do materiałów promocyjnych i edukacyjnych związanych z akcją, zamieszczonych w internecie.

Indesit Company jest jednym z czołowych europejskich producentów i dystrybutorów dużego sprzętu AGD – pralek, suszarek, zmywarek, lodówek, zamrażarek, kuchenek, piekarników, płyt i okapów. Firma jest niekwestionowanym liderem na największych rynkach Europy: we Włoszech, Wielkiej Brytanii i Rosji. Grupa, założona w 1975 roku, notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Mediolanie, w 2011 roku osiągnęła sprzedaż w wysokości 2,8 miliarda euro. Indesit Company posiada 14 zakładów produkcyjnych (we Włoszech, Polsce, Wielkiej Brytanii, Rosji i Turcji) i zatrudnia 16 tysięcy osób. Głównymi markami grupy są: Indesit, Hotpoint i Scholtès.

Digital One  to jedna z najstarszych na polskim rynku agencji interaktywnych. Działa od 13 lat. Specjalizuje się w efektywnym wykorzystywaniu internetu do realizowania celów biznesowych największych brandów. Kluczowe kompetencje Digital One to planowanie strategii komunikacji marek w nowych mediach oraz wspieranie procesów sprzedażowych online.

Źródło: mat. pras.

narzędzia dla specjalisty sem 9

Narzędzia dla specjalisty SEM

bohdan smoleń pyta internautów: „a z czego ty byś zrezygnował, żeby nam pomóc?” 10

Bohdan Smoleń pyta internautów: „A z czego Ty byś zrezygnował, żeby nam pomóc?”