TikTok to dobra platforma do promowania swoich produktów i usług. Jak znaleźć influencera, by w pełni wykorzystać potencjał takiej współpracy?
w influencer marketing, Social mediaMeta tworzy nowe narzędzia, aby ułatwić twórcom rozwijanie biznesów na Facebooku i Instagramie
1 komentarz w e-commerce, influencer marketingOutreach marketing, czyli jak dotrzeć do potencjalnych klientów poprzez osoby powiązane z daną branżą
w content marketing, influencer marketingRecepta na udany związek na linii marketer-agencja: efektywna komunikacja
w influencer marketing, wiedzaEkonomia twórców – influencerzy sprzedają własne produkty i… doświadczenia
w e-commerce, influencer marketingMarketing afiliacyjny może przynieść wiele korzyści. Kluczowa jest tu jednak dobrze opracowana strategia
w influencer marketing, wiedzaZnalezienie odpowiedniego influencera i ustalenie warunków współpracy to trudne zadanie. O czym warto pamiętać?
2 komentarze w influencer marketing, wiedzaSama współpraca z influencerem jeszcze nie gwarantuje sukcesu – musi być też dobrze zaplanowana. Jak sprawdzić, czy influencer marketing przynosi efekty?
w influencer marketing, Informacje prasoweHaart, Janina Daily oraz specjalistka zero waste Sylwia Majcher w wielkanocnej kampanii ALDI
w influencer marketing, Social mediaCyber Marian promuje szkoły branżowe i techniczne w kampanii społecznej
4 komentarze w influencer marketing, wiedzaKluczem udanego influencer marketingu jest współpraca z odpowiednią osobą. Jak znaleźć idealnego influencera?
w influencer marketing, wiedzaNajwiększe zalety influencer marketingu, czyli dlaczego warto współpracować z wpływowymi osobami
2 komentarze w Social media, influencer marketing5 rzeczy, o których powinien pamiętać każdy początkujący youtuber
w influencer marketing, wiedzaBrief dla influencera – czemu jest tak ważny i jak prawidłowo go przygotować?
1 komentarz w influencer marketingInfluencer marketing może przynieść wiele korzyści, ale tylko, gdy firma umiejętnie z niego korzysta. Jak nie popełnić podstawowych błędów?
4 komentarze w wiedza, influencer marketing, Informacje prasoweCzy żeby zostać copywriterem wystarczy „lekkie pióro”? Niekoniecznie
5 komentarzy w influencer marketing, Social mediaInfluencer marketing na Instagramie: jak w pełni wykorzystać jego możliwości?
14 komentarzy w influencer marketing, wiedzaCzy warto współpracować z influencerem? Tak – i to przynajmniej z kilku powodów
w influencer marketingGRA PACZKA – sukces 76-godzinnego streamu Szlachetnej Paczki, środowiska gamingowego
w influencer marketing, Informacje prasowe, temat dniaPCK + Uszka w Barszczu z kampanią #PolskaCzystaKomórka
w influencer marketingVlogerzy parentingowi zrezygnowali z wychowania adoptowanego dziecka i spotkali się z falą krytyki
w influencer marketing, content marketing, Informacje prasoweInfluencerzy w dobie pandemii. Czego od internetowych liderów opinii oczekują Polacy? [influencer marketing]
1 komentarz w Aktualności, influencer marketing, Informacje prasoweInfluencer marketing: Rynek influencerów w Polsce według reklamodawców [raport REACHaBLOGGER.pl]
w Informacje prasowe, influencer marketing, reklama kreatywnaMery Spolsky, Rosalie. i Kamil „Saful” Nożyński interpretują na nowo lektury szkolne [kampania Allegro]
w Informacje prasowe, influencer marketingWojtek Kardyś i Bartek Foszer wystartowali z programem o marketingu i biznesie
2 komentarze w influencer marketing, temat dniaWarsaw Creatives wyprodukowało najnowszą kampanię Reserved z Kendall Jenner
w influencer marketingMetamorfoza Katarzyny Sokołowskiej w nowej odsłonie komunikacji digital L’Oréal Professionnel