w

innogy rozświetliło Wianki nad Wisłą przy wsparciu 180heartbeats + JUNG v MATT

Innogy rozświetliło wianki nad wisłą przy wsparciu 180heartbeats + jung v matt

W miniony weekend w wielu miastach Polski odbyły się eventy uświetniające najkrótszą noc w roku – Noc Świętojańską. Warszawskie Wianki nad Wisłą były pod tym względem wyjątkowe, ponieważ marka innogy rozświetliła imprezę, zapewniając jej niepowtarzalny klimat.

– innogy jest marką innowacyjną, łączącą nowe znaczenie energii z tradycyjnym rozumieniem tego słowa. Nie ma lepszego czasu i miejsca żeby to pokazać niż Wianki nad Wisłą, gdzie tradycja spotka się ze współczesnymi mieszkańcami Warszawy – podsumowuje Martin Winther, Creative Director & Partner w 180heartbeats + JUNG v MATT.

180heartbeats + JUNG v MATT przygotowało dla innogy niestandardowe rozwiązania i atrakcje dla około 140 tys. warszawiaków, którzy odwiedzili strefy marki – partnera głównego stołecznych Wianków nad Wisłą. Na potrzeby eventu agencja zbudowała trzy wieże o łącznej wysokości 18 metrów, rozświetlające Bulwary nad Wisłą oraz zapewniające bezpłatną siecią wifi dostępną dla każdego uczestnika imprezy. Dodatkowo, w jednej ze świetlistych wież innogy znajdowała się fotobudka, w której goście Wianków nad Wisłą wykonali ponad 1200 zdjęć, śląc do wszystkich zebranych na Podzamczu pełne pozytywnej energii przesłanie: „Miło Cię widzieć” wyświetlane na gigantycznym ekranie LEDowym, umieszczonym na jednej z wież.

Największą atrakcją – gadżetem było aż 5000 świetlnych wianków innogy, które trafiły na głowy uczestników eventu i dosłownie rozświetliły Podzamcze.Innogy rozświetliło wianki nad wisłą przy wsparciu 180heartbeats + jung v matt

 

Innogy rozświetliło wianki nad wisłą przy wsparciu 180heartbeats + jung v matt

Innogy rozświetliło wianki nad wisłą przy wsparciu 180heartbeats + jung v matt

Innogy rozświetliło wianki nad wisłą przy wsparciu 180heartbeats + jung v matt

Goście stołecznej Nocy Świętojańskiej byli obdarowywani świetlnymi wiankami przez hostessy ubrane w zaprojektowane specjalnie na tę okazję długie, zwiewne, LEDowe suknie świecące w nocy.

Zespół kreatywny agencji 180heartbeats + JUNG v MATT przygotował główny key visual oraz animacje wykorzystane zarówno podczas zapowiedzi, jak i w trakcie wydarzenia. Dział eventów 180heartbeats + JUNG v MATT był odpowiedzialny za nadzór oraz kompleksową realizację wszystkich aktywności marki innogy podczas Wianków nad Wisłą.

Dziadek-do-orzechów

Pierwsza agencja, która rozlicza się od 1MB

Psy pomagają nie tylko niewidomym, ale też ludziom, którzy widzieli zbyt wiele

Psy pomagają nie tylko niewidomym, ale też ludziom, którzy widzieli zbyt wiele