Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Intel partnerem strategicznym raportu TrendBook 2013 Natalii Hatalskiej

Firma Intel Technology Poland została partnerem strategicznym raportu TrendBook 2013, wydawanego co roku (zawsze w marcu) przez autorkę bloga http://hatalska.com. Dzięki współpracy Hatalska będzie zbierać materiały do raportu na największej światowej konferencji poświęconej innowacjom – International CES 2013 – w Las Vegas.

hatalska

„Cieszę się, że Intel uznał TrendBook za wartościową publikację. Fakt, że firma technologiczna została partnerem strategicznym publikacji o trendach marketingowych nie jest zresztą przypadkiem – według analityków instytutu badawczego Gartner do 2017 roku dyrektor marketingu będzie wydawał na rozwiązania z zakresu nowych technologii więcej pieniędzy niż dyrektor IT.” – mówi Natalia Hatalska. „Marketerzy mogli natomiast zauważyć, że już podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions w wiele zwycięskich kampanii – oprócz grafika i copywritera – bardzo mocno zaangażowani byli także informatycy. Wierzę, że dzięki tej współpracy edycja 2013 TrendBooka będzie jeszcze bardziej wartościowa.” – dodaje Hatalska

czytaj:   Liderin i erekcja na celowniku Rady Reklamy

Mając świadomość coraz większej konwergencji marketingu i nowych technologii – Natalia Hatalska, autorka bloga http://hatalska.com o niestandardowych formach reklamy i nowych trendach w komunikacji marketingowej, wyjeżdża na konferencję International CES2013, która w dniach 8-11 stycznia 2013 odbywa się w Las Vegas. International CES 2013 jest największym dorocznym światowym wydarzeniem poświęconym innowacjom.

W ramach konferencji Hatalska zbierać będzie materiały do raportu TrendBook 2013 poświęconego najważniejszym trendom konsumenckim w danym roku. Raport ten udostępniany bezpłatnie na blogu http://hatalska.com i wydawany cyklicznie od trzech lat (zawsze w marcu), jest co roku bardzo oczekiwany przez branżę reklamową w Polsce.
W tym roku partnerem strategicznym raportu TrendBook została firma Intel Technology Poland.

czytaj:   Reklama prasowa...Google AdWords

„Dzisiejszy świat to środowisko tzw. Internetu rzeczy, wzajemnej komunikacji urządzeń coraz częściej niewymagającej ingerencji człowieka. To świat, w którym mikroukłady Intela, największego na świecie producenta mikroprocesorów, pojawiają się w większości otaczających nas przedmiotów – z czego wielu z nas nie zdaje sobie nawet sprawy. Uważamy, że tematyka planowanego TrendBooka 2013 jest zbieżna z kierunkami rozwoju technologii, jaki prowadzimy (mając w Gdańsku największe w Europie centrum badawczo-rozwojowe zatrudniające ponad 1000 inżynierów) i dlatego postanowiliśmy wesprzeć Natalię także merytorycznie, dzieląc się naszymi wizjami technologii przyszłości.” – powiedział Juliusz Kornaszewski, PR Manager CEE w Intelu.

czytaj:   Najładniejsze Placówki Bankowe 2012

W konferencji International CES 2013 biorą udział zarówno przedstawiciele branży consumer electronics, jak i menedżerowie zarządzający największymi markami na świecie (m.in. Coca-Cola, Unilever, Intel). Wspólnie rozmawiają o tym, jak nowe technologie i platformy cyfrowe wpływają na marketing i strategie marek w skali globalnej.


źródło mat. pras.