Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jak przeprowadzić efektywną współpracę dzięki skutecznemu dialogowi?

 

8 stycznia 2013 odbędzie się praktyczny i interaktywny warsztat podczas, którego będzie można się dowiedzieć:
• Jak dziennikarze opisują i odbierają komunikaty,
• Jak wygląda PR z życia wzięty, czyli analiza błędów i sukcesów w kontaktach z mediami,
• Jakie narzędzia można wykorzystać do przeciwdziałania złej opinii blogera?

W trakcie warsztatów, organizatorzy przewidują pracę z użyciem profesjonalnych narzędzi technicznych – kamera, mikrofon, twittowanie w czasie rzeczywistym.

W programie m.in.:

Dostosowanie formy komunikacji do medium
• Czym różni się przekaz do medium specjalistycznego (PB, TVN CNBC) od przekazu adresowanego do mediów powszechnych (jak RMF) – różnice w tworzeniu komunikatów
• Jak sprzedać dobre wyniki finansowe w różnych mediach ale dla osiągnięcia tego samego celu (publicity, emisja akcji)

Sytuacje kryzysowe i zmiany w firmie
• Komunikat w sytuacji kryzysowej – jak szybko i skutecznie zapanować nad rozprzestrzeniającą się informacją
• Jak zorganizować kryzysowy dział komunikacji z mediami

Warsztaty skierowane są do Rzeczników Prasowych, PR Managerów, osób związanych z komunikacją w firmach i wszystkich tych, który zainteresowani są komunikacją na linii firma-media.

Więcej informacji o szkoleniu: http://konferencje.pb.pl/konferencja/632?p=4436143

Źródło: mat. pras.