w

Jak wypromować nowy produkt w social media? Świetna kampania Nescafe

Mamy nowy produkt w puszce, 30 kilogramów ziaren kawy i szukamy pomysłu.  Co zrobić, żeby prezentację nowego produktu przekształcić w coś ekscytującego i wciągającego.

Aby odkryć nowy produkt New Classic Nescafé wykorzystano zdjęcie w tle na portalu z Facebook. Cała kampania opierała się o bardzo prosty w wykonaniu pomysł.

Nescafé poprosiło internautów o pomoc w odkrywaniu nowego produktu. Im więcej osób 'lajkowało’ profil tym szybciej znikną ziarenka kawy ze zdjęcia i odkryte zostanie opakowanie kawy.

 

Nescafe_greece_ogilvy

 

Nescafe_greece_ogilvy

 

Nescafe_greece_ogilvy

 

Prawda, że proste?

źródło: Ogilvyone.gr

Samodzielne planowanie kampanii w adkontekst planner – nowe rozwiązanie dla firm

Samodzielne planowanie kampanii w Adkontekst Planner – nowe rozwiązanie dla firm

Obywatelu_powstan

Obywatelu, powstań!