Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Jesteś największym kibicem swojego dziecka: nowy portal od Nationale-Nederlanden

Budowanie relacji i zaangażowanie to atrybuty współczesnego ojcostwa, które chce doceniać i rozwijać wśród rodziców Nationale-Nederlanden. Dlatego we współpracy z Ringier Axel Springer stworzyło serwis najwiekszykibic.onet.pl. Można w nim znaleźć materiały redakcyjne o budowaniu relacji z dzieckiem oraz o roli ojca w wychowaniu dzieci.

W serwisie można znaleźć wskazówki, jak rozwijać w dziecku dobre nawyki, aktywności, w które warto się zaangażować, a także pomysły, jak zorganizować życie domowe, tak, by przebiegało ono harmonijnie i bez zakłóceń. Wyróżnikiem serwisu jest możliwość współtworzenia treści przez czytelników. To oni decydują, które tematy chcieliby czytać w pierwszej kolejności, a także mogą dzielić się bazą ciekawych miejsc do odwiedzenia. Dzięki temu powstanie interaktywna mapa ciekawych i przyjaznych rodzinom miejsc.

W ramach platformy Największy Kibic dostępne są materiały tworzone we współpracy z cenionymi autorami, m.in. psycholożką i dziennikarką Małgorzatą Ohme oraz Kamilem Nowakiem, autorem jednego z najpopularniejszych parentingowych blogów w Polsce – Blog Ojciec.

W serwisie Największy Kibic kładziemy nacisk na relacje ojciec-dziecko. Są to więzi, które trzeba pielęgnować i wspierać. Dlatego stworzyliśmy konkurs dla kobiet, który ma je zachęcić do zastanowienia się, za co doceniają i za co chciałyby podziękować ojcom swoim dzieci – mówi Marta Maszewska-Danielewicz z Nationale-Nederlanden.

Jak wynika z raportu Nationale-Nederlanden „Powrót taty. Polskie ojcostwo: pełen etat czy praca dorywcza?” w ciągu ostatnich lat doszło do prawdziwej rewolucji w podejściu mężczyzn do rodzicielstwa. Coraz częściej do roli ojca podchodzą świadomie i odpowiedzialnie.

Aż 49 proc. kobiet ocenia swoich partnerów jako zdecydowanie dobrych ojców. Co czwarty mężczyzna rozmawia z innymi o tym, jak być ojcem, a 56 proc. oszczędza na przyszłość dziecka. Są to dane, które napawają optymizmem, bo świadczą o wzroście świadomości, jak odpowiedzialną rolę pełnią mężczyźni. Wierzymy, że z roku na rok te wyniki będą jeszcze lepsze – mówi Marta Maszewska-Danielewicz z Nationale-Nederlanden.

 

Serwis Największy Kibic dostępny jest pod linkiem: najwiekszykibic.onet.pl.

Dodaj komentarz