Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

K2 ponownie dla Bulionetki Domowej Knorr

 

Agencja K2 wygrała kolejny przetarg na obsługę Bulionetki Domowej Knorr (Unilever Polska).

W akcji wezmą udział kobiety z 7 największych miast Polski. Każda z nich otrzyma produkt oraz materiały edukacyjne na jego temat. Celem akcji jest dotarcie z produktem do wyselekcjonowanej grupy konsumentek.

Działania nawiązywać będą do doświadczeń zebranych podczas ostatniej akcji dla Bulionetki Domowej Knorr, w ramach której poprzez Ambasadę Trendów K2 produkt docierał do realnych konsumentów. W projekcie wzięło udział 2 500 Ambasadorek. Celem akcji była edukacja na temat produktu, trial oraz rekomendacja w naturalnym otoczeniu Liderki. Wysoki poziom zaangażowania Liderek Opinii w kampanii potwierdziło badanie “Efektywność kampanii rekomendacji“ przeprowadzone przez TNS Polska.

Polecamy case study z tej kampanii

[youtuber youtube=’http://www.youtube.com/watch?v=ZLTh6vJDDQA’]

Ambasada Trendów K2 to medium obejmujące prowadzenie kampanii typu trial&seeding oraz badań konsumenckich, w tym dostarczanie klientom konkretnych informacji dotyczących efektywności, m.in. dokładnego zasięgu, trialu produktu i danych typu consumer voice. Projektem zarządza Marta Leszczyńska, bussines development manager K2.

Źródło: mat. pras.