Podziel się, , Google Plus, Pinterest,

Drukuj

Opublikowano w:

Kapitan Nostres. K2 z nową kampanią dla PZU

Agencja K2, w ramach stałej współpracy z Grupą PZU, przygotowała strategię i koncepcję kreatywną do kampanii zasięgowej oraz richmediowej, która pod hasłem „Kapitan Nostres” ma promować AC ubezpieczyciela.

PZU admonkey

Kapitan Nostres to nowy bohater PZU, będący uosobieniem spokoju, opanowania i poczucia bezpieczeństwa, które gwarantuje mu ubezpieczenie w PZU. Nic go nie przeraża. Żadna dziwna i abstrakcyjna sytuacja. Jest wręcz przykładem na to, jak zachować w życiu spokój i relaks. Celem kampanii jest poinformowanie klientów o tym, że posiadając produkty ubezpieczyciela mogą czuć się spokojnie, bo PZU to firma, na której można polegać.

W ramach działań K2 przygotowała stronę nostres.pzu.pl oraz Custom Gadget na You Tube Kapitan Nostres i Nienazwane Ryzyka – zestaw 6 gier, które pokazują, że tego bohatera nic nie jest w stanie wyprowadzić z równowagi. Internauci mogą wyzywać Nostresa na pojedynek i poddawać Kapitana ogromnemu przeciążeniu. Nostres w każdej sytuacji wykazuje się najwyższym opanowaniem, co w zderzeniu z problemami, które napotyka tworzy paradoksy, na których oparty został humor filmów. Opanowany charakter Nostresa to czytelne odwołanie do PZU, ubezpieczyciela, który zapewnia spokój.

Kampania potrwa do 22 kwietnia. Koncept i kreację przygotowała agencja PZL, media zakupił Starlink, działania online realizuje K2.
K2 pracuje dla PZU od 2009 roku. W tym czasie zrealizowano szereg kampanii produktowych. Grupa K2 wspierała również ubiegłoroczny proces komunikacji rebrandingu ubezpieczyciela, odpowiadając za działania prowadzone w internecie.

Źródło: mat. pras.