Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Kamil Wawer. Objął on stanowisko Head of Business Development.
Kamil Wawer jest odpowiedzialny za opiekę nad bieżącymi klientami firmy oraz nawiązywanie kontaktów i sprzedaż narzędzia nowym użytkownikom platformy. Dodatkowo, będzie współtworzył strategię ekspansji spółki na rynki zagraniczne. Do jego zadań należy również budowanie działu Client Service, który usprawni komunikację pomiędzy Senuto a jego partnerami.
Kamil Wawer od samego początku kariery zawodowej związany był z K2 Media. Współpracę z agencją zaczynał od funkcji New Business Executive. W ostatnim czasie pracował na stanowisku Head of Business Development i odpowiadał za markę S3, która wspierała MŚP w marketingu online. Koordynował działania dla m.in. home.pl. Wcześniej pracował w Target BPO Polska oraz Euro-net.
Prywatnie pasjonat Mazur, rowerów oraz nowych technologii. W wolnym czasie lubi testować nowe gry na PS4 oraz słuchać audiobooków.
Senuto to kompleksowa platforma, która w jednym miejscu skupia wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO. Dzięki 4 modułom Senuto każdy specjalista SEO jest w stanie kontrolować efekty działań i analizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Platforma biznesowo wspierana jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz współtwórcę SARE i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacji marketingowej – Krzysztofa Dębowskiego.
GIPHY App Key not set. Please check settings